Pels Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 .. Kan du poste bakgrunnen? Den nest siste, altså. Denne? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 ja...e vet det, men da må e bruke 3 programmer å d lagger. Alle de tre funksjonene er XP-funksjoner, og programmene kjører ikke i bakgrunn for å få det til sånn som med Style XP - UXTheme.dll-patchen åpner bare for Visual Styles som ikke er "Signert" av MS. - LogonUI boot randomizer(Husker ikke navnet helt) kjører du en gang, det bytter ut logon/bootscreen så kan du lukke det. Skjønner ikke hvor du får det fra at det skal lagge. ok.......så bra....hadde patch logon loader og bootskin før....det lagga...........kan du sende link til de? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 UXTheme.dll Patch LogonUI Boot Randomizer Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 .. Kan du poste bakgrunnen? Den nest siste, altså. Denne? Ahhh... digg bakgrunn *bruke den* Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Etter å ha lest gjennom tråden, ble jeg veldig fristet til å starte litt jeg også =) Men jeg har møtt på et problem sålangt. Er det mulighet for å lage et ikon som jeg kan lage i ObjectDock, som automatisk viser ikon og igjen fjerner de fra skrivebordet? Dette fordi jeg har skrivebordet/desktop som "default" nedlastnings plass i begge nettleserene mine. Altså, jeg liker å bruke skrivebordet ofte, og det er noen ikoner der jeg vil ha der. Men er eneste måten å få bort ikke-ønskede ikoner å slette de? (Beklager for mye rot og dårlig formulering.. Er VEELDIG trøtt ) Mvh Stikk Lenke til kommentar
Pels Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 .. Kan du poste bakgrunnen? Den nest siste, altså. Denne? Ahhh... digg bakgrunn *bruke den* Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 UXTheme.dll PatchLogonUI Boot Randomizer ok..bare en ting e kom til å tenke på: kan man slette patch'en igjen? hvordaa? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 ok..bare en ting e kom til å tenke på: kan man slette patch'en igjen? hvordaa? Og hvorfor skulle du gjøre det? Har ikke måttet gjøre det noen gang siden jeg begynte å bruke den for 2-3 år siden. Er bare å kjøre patchen på nytt så går den tilbake. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) har instalert denn derre patchen nå. hvor skaffer jeg skins og slikt?. og hvordan instalerer jeg dem?.. kan seff google etter skins, men har lite peiling på hvordan filtyper det er så jeg havner sikkert opp med stylexp eller windowsblinds skin Edit: patvhen Endret 26. september 2005 av complexity Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Er bare å kjøre patchen på nytt så går den tilbake. det skjønte jeg ikke? hadde det før...måtte formatere for å få den vekk Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 har instalert denn derre patchen nå. hvor skaffer jeg skins og slikt?. og hvordan instalerer jeg dem?.. kan seff google etter skins, men har lite peiling på hvordan filtyper det er så jeg havner sikkert opp med stylexp eller windowsblinds skin Edit: patvhen style xp skins passer til patchen themexp.org Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 har instalert denn derre patchen nå. hvor skaffer jeg skins og slikt?. og hvordan instalerer jeg dem?.. kan seff google etter skins, men har lite peiling på hvordan filtyper det er så jeg havner sikkert opp med stylexp eller windowsblinds skin Edit: patvhen style xp skins passer til patchen themexp.org ok. takk. men hvordan instalerer jeg dem? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Dudee: Det heter IKKE StyleXP-skins. Detter er ikke noe StyleXP har funnet på selv. Det er Bill gates og gjengen som har gitt XP en bra skin-motor(er vel det det heter?), men vært så dumme at de har låst den til å kun kunne bruke Styles signert an M$(Og de har ikke gitt ut et eneste ett ). TGT Soft(De som lager StyleXP)har fått folk til å tro at de har laget et "magisk" produkt. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 ok. takk. men hvordan instalerer jeg dem? Legger de i \windows\resources\Themes. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) ok. takk. men hvordan instalerer jeg dem? Legger de i \windows\resources\Themes. men det er jo instalasjonsfiler.. jaja får sikkert till edit: det funka Endret 26. september 2005 av complexity Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) men det er jo instalasjonsfiler.. jaja får sikkert till Jeg annbefaler deg og IKKE bruke styles fra ThemeXP.org. De er stygge som fy, pluss at mange av de har spyware av værste sort som følger med. De beste styles'a finner du på customize.org og deviantart.com. Endret 26. september 2005 av Tordenflesk Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Dudee: Det heter IKKE StyleXP-skins. Detter er ikke noe StyleXP har funnet på selv. Det er Bill gates og gjengen som har gitt XP en bra skin-motor(er vel det det heter?), men vært så dumme at de har låst den til å kun kunne bruke Styles signert an M$(Og de har ikke gitt ut et eneste ett ). TGT Soft(De som lager StyleXP)har fått folk til å tro at de har laget et "magisk" produkt. jaja....men siden han lurte på hvor å finne skins og var redd for å få "style xp" skins....så e sa d bare for at han skal kunne forstå Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) har nå instalert patch'en, men når e går egenskaper=>utseende=> skifte; så er det bare de to vanlige xp skinsa.......hva nå? ellers: nå har e tatt vekk style xp (har aquadock) og når hardiskene og mappene er på docken så forsvinner iconsa....har prøvd å ta de opp igjen.............. HELP!! EDIT: prøvde logonUi ingen av de filene e har passer til programmet Endret 26. september 2005 av dudee Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 har nå instalert patch'en, men når e går egenskaper=>utseende=> skifte; så er det bare de to vanlige xp skinsa.......hva nå? Lagt .msstyles i en undermappe da? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 har nå instalert patch'en, men når e går egenskaper=>utseende=> skifte; så er det bare de to vanlige xp skinsa.......hva nå? Lagt .msstyles i en undermappe da? i windows/resources/themes??.......ja......får de på teamer men ikke på utseende(eller omvendt)......men alle kommer på utseende , men bare noen få på teamaer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå