M-J Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 veit det er spurt om 100 ganger før men jeg spørr igjen hvordan fjerner jeg søpplekassa fra skrivebordet? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Bruk TweakUI Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 veit det er spurt om 100 ganger før men jeg spørr igjen hvordan fjerner jeg søpplekassa fra skrivebordet? tweak UI elns..... Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Du kan som sagt bruke TweakUI, fjerne alle ikonene på skrivebordet(høyreklikke på skrivebordet--> Arrange icons by-->Show desktop Icons) eller bare ta et Google-søk. Endret 24. september 2005 av White Fox Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Prøvde litt mer, hva synes folket? Merk at jeg er nybegynner med desktopmodding. La nesten alle ikonene i objectdock, fikset ny bakgrunn ++. Endret 24. september 2005 av LenniZ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Det enkle er ofte det beste, er det ikke så? Bilde Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 .. Kan du poste bakgrunnen? Den nest siste, altså. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Her har vi min... (Er Win2k med WB) Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 har stylexp (som skal være gratis), men nå sier de at e må registrer d osv innen 8 dager..................hva gjør nå da? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 har stylexp (som skal være gratis), men nå sier de at e må registrer d osv innen 8 dager..................hva gjør nå da? Du avinstallerer StyleXP, og legger inn UXTheme.dll-patchen. StyleXP er noe lureri. Ta betalt for noe som er gratis Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 har stylexp (som skal være gratis), men nå sier de at e må registrer d osv innen 8 dager..................hva gjør nå da? Du avinstallerer StyleXP, og legger inn UXTheme.dll-patchen. StyleXP er noe lureri. Ta betalt for noe som er gratis jaja, men style xp er greiere : logon og vs og boot skin Lenke til kommentar
jepp300 Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Her er min etter re instalere Windows men det er ike ferdig enda kun brukt StyleXP. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) jaja, men style xp er greiere : logon og vs og boot skin Går fint ann og ordne slikt uten StyleXP. Gratis tilogmed. Endret 25. september 2005 av Tordenflesk Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 jaja, men style xp er greiere : logon og vs og boot skin Går fint ann og ordne slikt uten StyleXP. Gratis tilogmed. ja...e vet det, men da må e bruke 3 programmer å d lagger. Lenke til kommentar
wil Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Her har vi min... (Er Win2k med WB) hvorfor bruker du ikke bare XP. Jeg synes den desktopen du har er døds stygg. Kunne heller gått over til XP du. Når man kjører Windows 2000, bruker man ikke XP Theme. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 ja...e vet det, men da må e bruke 3 programmer å d lagger. Alle de tre funksjonene er XP-funksjoner, og programmene kjører ikke i bakgrunn for å få det til sånn som med Style XP - UXTheme.dll-patchen åpner bare for Visual Styles som ikke er "Signert" av MS. - LogonUI boot randomizer(Husker ikke navnet helt) kjører du en gang, det bytter ut logon/bootscreen så kan du lukke det. Skjønner ikke hvor du får det fra at det skal lagge. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) hvorfor bruker du ikke bare XP. Jeg synes den desktopen du har er døds stygg. Kunne heller gått over til XP du. Når man kjører Windows 2000, bruker man ikke XP Theme. ÅÅÅ så sint. fått Mannnsen? Endret 25. september 2005 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Etter smak og behag så er 2000 er raksere og mye greier oprativsystem og kan ikke få XP som jeg vil så går for win2000. Kanskje prøve XP om 2 år se om det passer meg bedre da. Per dags dato så liker jeg ikke XP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå