.com Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Får den ikke til å virke samma her... Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Får den ikke til å virke samma her... Vet ikke hva som er feil jeg. Har dere installert samme NorskTV versjon som meg da, den jeg fikk for to sider siden elns? vet ikk eom det har noe å si men. Ser folk har tatt ibruk bakgrunnen ja. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 kan jo ikke ha samme bakgrunn som deg Equerm, så jeg skiftet: Hehe, ok. Var jo ganske kul den også da Lenke til kommentar
monstar Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Her er min første mod,burker kun objeckt dock Lenke til kommentar
jepp300 Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Fiksa litt Bedre nå tro ? Lenke til kommentar
Myron Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Hallo! Ny på dette... Jeg har prøvd å trampe gjennom denne tråden de siste dagene, har fått med meg en del (syntes jeg), inntil jeg lastet ned samurize og prøvde det selv. Dette er jo klin umulig??! Jeg fikk den norske tv-guiden, som jeg lastet ned på samurize.com, til å fungere, men da jeg tenkte at jeg skulle legge til noen kanaler, gikk alt i stå. Og en internasjonal vær-sak, var umulig å få til å fungere, den ville bare vise været i LA. Jeg trenger sårt hjelp. Uten det er dette prosjektet dødfødt for min del... Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Nå ser det slik ut oss meg: Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 stilig den.. Likte veldig godt den "sidebar"en Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 stilig den.. Likte veldig godt den "sidebar"en likte bedre bakgrunnen Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 stilig den.. Likte veldig godt den "sidebar"en likte bedre bakgrunnen Ja den og. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Nå ser det slik ut oss meg: Det trådløse nettverkskortet ditt søker etter ipadresse. --- @ Myron: Den værsaken kan hende at trenger å bli stilt inn. Finnes program som lager koder for f.eks Norge, må være til din plugin da. (evt om det er landskoder det går på så funekr det jo til alle) Jeg gjorde det da jeg skulle ha min værsak til å fungere, men det er lenge siden. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Nå ser det slik ut oss meg: Evig nais! Hva brukte du da du lagde sidebaren? EDIT: Hvis den side-baren er en Saumrize-config, kan du poste den her eller sende PM? Endret 22. september 2005 av Goscinny Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Hint @ sidebaren : Søk på google etter sidebar. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 www.desktopsidebar.com Rett og slett herlig.. Kjempebra å ikke måtte åpne msn hver gang man skal sjekke hvem som er pålogga. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Første gang jeg titter innom denne tråden, også så jeg at noen hadde fikset nyheter fra hardware nettverket via samurize? Hvordan fikser dere det? Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Liten oppdatering.... VS: Luna Element 4 Bakgrunn: Grass Rainstorm Ikoner: Vista Inspirant Får poster her og for de som lurer på noe... Hvor fikk du tak i den bakgrunden? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Første gang jeg titter innom denne tråden, også så jeg at noen hadde fikset nyheter fra hardware nettverket via samurize? Hvordan fikser dere det? Jeg bruker Desktop Sidebar. Jeg tror ikke Samurize støtter RSS sånn helt uten videre. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Arg, føler meg så jævlig noob i forhold til dere, trenger tips til forbedringer osv. Finner ikke ut hvordan man setter inn downloadrate, kunne noen hjelp meg med det? Endret 24. september 2005 av LenniZ Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Finner ikke ut hvordan man setter inn downloadrate, kunne noen hjelp meg med det? Her Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Finner ikke ut hvordan man setter inn downloadrate, kunne noen hjelp meg med det? Her Ja vet, der står det total up/down, ikke hva man laster ned med. f.eks 250 kB/s skjønner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå