Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Liker ikke transparent jeg. Tweak XP kan gjøre ting transparente, blant mange andre ting. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Eller er det bedre uten kantene på TV Guiden? Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Eller er det bedre uten kantene på TV Guiden? Hvor får du sånn tv-guide fra? Så veldig bra ut! Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Eller er det bedre uten kantene på TV Guiden? Hvor får du sånn tv-guide fra? Så veldig bra ut! Posta den på forrige side. Der er det runde kanter rundt da men de er jo enkle å fjerne. Lenke til kommentar
.com Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) ble det bedre nå? prøvde ca. 10 forksjellige themes, men syntes dette var best Endret 20. september 2005 av .com Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Måtte forresten lage ei .bat tfil som sletter norsktv.lat hver gang jeg starter fordi tvguiden ikke vil oppdatere seg etter midnatt. Gidder du å poste den? Har prøvd å få det til selv, men fikk det aldri helt til. Lenke til kommentar
sf-R Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Kan få til transparente ting med Yz Shadow, powermenu, Trans-XP, og sikkert hundre andre programmer. powermenu er gratis, og du setter transparency samt "always on top" eller "minimize to tray" med høyreklikk på vinduet. Ulempen er at det ikke har noen mulighet til å huske vinduer, med mindre du konfigurerer dette i snarveien, men det har jeg ikke prøvd meg noe særlig på. Ellers har noen programmer, som gaim (MSN-klient) mulighet til transparency selv. Etter at jeg fikk meg ny maskin bruker jeg lite transparency (bortsett fra på gaim), fordi jeg fant WinRoll og enda bedre; TopDesk. TopDesk emulerer den kjente Exposé muligheten fra Mac OS X, og den gjør det knirkefritt i motsetning til eldre, liknende programmer. Eneste ulempen med trial er at den popper opp når du starter programmet og forteller at du har en trial, og at du ikke får startet programmet under oppstart, sistnevnte kommer du deg dog rundt hvis du vil. Lenke til kommentar
.com Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 tror jeg dropper transparente menyer siden jeg fant dette kule theme, men jeg skal huske det du sa sf-R, kommer sikkert til å prøve det ut etter hvert Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) Måtte forresten lage ei .bat tfil som sletter norsktv.lat hver gang jeg starter fordi tvguiden ikke vil oppdatere seg etter midnatt. Gidder du å poste den? Har prøvd å få det til selv, men fikk det aldri helt til. Har den ikke her men kan jo alltids skrive den på nytt... echo off cls cd \ I: cd programmer/samurize/skins/norsktv del /Q norsktv.lat Du bytter jo selvfølgelig ut "I:" med stasjonen du har Samurize på og "cd programmer/samurize/skins/norsktv" med banen til norsktv skinsmappa di. Husker ikke om det er "samurize/skin" eller "samurize/skins" men det finner du jo ut av. Er ikke så god på slik og det kan sikkert gjøres med færre linjer men det der skulle funke det og. EDIT: Etter at den er ferdig så legger du bare .bat fila i oppstartmappa. (Finner den under alle programmer på startmenyen) Endret 21. september 2005 av -Teddy- Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Eller er det bedre uten kantene på TV Guiden? Hvor får du sånn tv-guide fra? Så veldig bra ut! Posta den på forrige side. Der er det runde kanter rundt da men de er jo enkle å fjerne. Så det, men hvordan får jeg åpnet den filen. En nettside hvor du henta dette fra? Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Den var tøff.. Eneste store bakdelen er at det er en coca cola bakgrunn.. Så på grunn av den så får den 1/10 av meg Lenke til kommentar
TCi Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Min Beklager, men jeg blir faktisk litt trist når jeg ser sånt. Themen er forferdelig å se på og backgrunnen er litt trist. Lenke til kommentar
.com Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 bakgrunnen du ba om Equerm Lenke til kommentar
.com Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 kan jo ikke ha samme bakgrunn som deg Equerm, så jeg skiftet: Lenke til kommentar
.com Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 min synes den var fin jeg, liker cola også, hehe. likte hvordan du hadde satt opp menyer og såå, fett!! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Liten oppdatering.... VS: Luna Element 4 Bakgrunn: Grass Rainstorm Ikoner: Vista Inspirant Får poster her og for de som lurer på noe... Lenke til kommentar
.com Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 den var ikke dårlig TCi!! Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Kan du poste TV-configen din? Mener ikke selve TV-configgen, den har jeg selv, men syns det du hadde endret på den var fett! Skal blande den med min egen versjon. Regner med at jeg poster rett: Får den ikke til å virke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå