xD^^ Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Tordenflesk, kan du fortelle hvilket skin du bruker på oppgavelinjen? Og hva bakgrunnen heter? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Skin: http://www.customize.org/details/41916 Wall er en mod av denne: http://www.customize.org/details/41767 Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Lagde et lite Theme til T630'n min også Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Lagde et lite Theme til T630'n min også Haha, nice. :!: -- Lurer på en greie i Samurize: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=4871305 Hvordan man flytter ting uten at de skal "snap to grid". Altså flytte "trinnløst" rundt på ting uten at de settes i slike "hakk". EDIT: La til desktop med Samurize nå. Vet ikke helt jeg. Syns ikke det er helt riktig. Noen tips til hva som kan få det til å se bedre ut? Endret 19. september 2005 av -Teddy- Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Bare merke elementet og juster X/Y-koordinatene på høyre side. EDIT: Du kan jo bytte til hvit/rød VS. Endret 19. september 2005 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 ARGH! når jeg fjerna den oppdatert-saken så slutta configen å funke. selv etter full re-install av samurize + standard-config. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 -Teddy-: Hvor henter du bakgrunnen(e) din fra? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 -Teddy-: Hvor henter du bakgrunnen(e) din fra? www.wincustomize.com Den gamle hadde jeg tatt selv med kameraet mitt. Helt svart med en litt abrstakt flamme pga litt for lang lukkertid. Var bare et random bilde jeg tok uten tanke på at det faktiskt kunne bli så nice. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Lagde et lite Theme til T630'n min også Haha, nice. :!: -- Lurer på en greie i Samurize: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=4871305 Hvordan man flytter ting uten at de skal "snap to grid". Altså flytte "trinnløst" rundt på ting uten at de settes i slike "hakk". EDIT: La til desktop med Samurize nå. Vet ikke helt jeg. Syns ikke det er helt riktig. Noen tips til hva som kan få det til å se bedre ut? Kan du poste TV-configen din? Mener ikke selve TV-configgen, den har jeg selv, men syns det du hadde endret på den var fett! Skal blande den med min egen versjon. Lenke til kommentar
.com Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) sånn ser det ut hos meg, har brukt samurize, objekt dock og rainlender, første gang jeg har gjort dette så jeg vil gjerne ha tilbakemeldingre om andre ting jeg kan gjør, evnt. endre Endret 20. september 2005 av .com Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 sånn ser det ut hos meg, har brukt samurize, objekt dock og rainlender, første gang jeg har gjort dette så jeg vil gjerne ha tilbakemeldingre om andre ting jeg kan gjør, evnt. endre 1. Kvitte deg med noen av de 4386 ikonene du har i sys-tray 2.Legg inn skin, fjerne todo og events hvis du ikke bruker de på Rainlendar 3.Legge inn en Visual Style 4.Og også kanskje skifte ikoner på ObjectDock. Lenke til kommentar
.com Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) fått vekk det meste i sys-tray nå og ved siden av start knappen, men trenger et høyoppløselig ikon til limewire og speedfan, hva mener du med visual style? oppdatert screenshot Endret 20. september 2005 av .com Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 hva mener du med visual style? "Skin" til XP. Legg inn denne patchen, og last ned VS fra for eksempel Customize.org, og legg filene i \windows\Resources\Themes Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 du kan gjøre objekt dock mindre og ta auto hide på den (har e) ta den grå taskbaren på autohide og....da blir det mye mer proft Lenke til kommentar
.com Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 dudee: fikset autohid, og gjort den litt mindre, samt fjernet noen ikoner, ble mye bedre tordenflesk: hvilket theme anbefaler du, hvil helst ha noe pent og helst transparent Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Desktop_mod Astonshell med selvmekket skin. Winamp med matchende selvlaget skin. Standard utforsker med modifisert regnværsdag oppsett. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Kan du poste TV-configen din? Mener ikke selve TV-configgen, den har jeg selv, men syns det du hadde endret på den var fett! Skal blande den med min egen versjon. Regner med at jeg poster rett: Norsktv_Delt_Svart_Lang.ini Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 tordenflesk: hvilket theme anbefaler du, hvil helst ha noe pent og helst transparent Tror denne passer for deg. Går dessverre dårlig å få transparente ting. Må nok vente til Vista for å få det. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Hva mener dere med transparente ting? Finnes da det? Enkelte WindowBlinds skins kan iallefall gjøre vinduer delvis gjennomsiktige o.l. Men dere tenker kanskje mer på andrer barer og startmeny og slike koselige ting? Desktoppen min nå: Har endret fargen på progressbarene til NorskTV. Måtte forresten lage ei .bat tfil som sletter norsktv.lat hver gang jeg starter fordi tvguiden ikke vil oppdatere seg etter midnatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå