-Teddy- Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Min nye dekstop på stasjonære: Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Digg bakgrunn Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Min nye dekstop på stasjonære: Nais! Kan du poste bakgrunnsbildet? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Ikke ta det personlig, men den falt ikke helt i smak hos meg. MEn det var bra med Samurize-configs! OG dessuten gjenomført. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Skjønner ikke at du har oversikt så rotere som det var med deg Tordenfleks. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Enig. Ganske rot, og svart! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 svart og hvit... for stor overgang for meg... Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Min nye dekstop på stasjonære: Nais! Kan du poste bakgrunnsbildet? Kan finne olink i morra, kan ikke laste opp hele pakka, den er på 2,5MB. Laster opp den jeg bruker i 1280. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Ship ohoi: lagger ikke det litt mye?? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 lagger ikke det litt mye?? nei, hvorfor skulle det gjøre det? Skjønner ikke at du har oversikt så rotere som det var med deg Tordenfleks.Rotete? det er faktisk mer orden enn jeg har sett på de fleste andre desktops her. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Skjønner ikke at du har oversikt så rotere som det var med deg Tordenfleks.Rotete? det er faktisk mer orden enn jeg har sett på de fleste andre desktops her. Sorry, så ikke særlig oversiktlig ut. Ikke var det særlig pent etter min smak heller Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 var fin men det ble litt mye dill og dall......har bare bilde på desktoppen min.........ikke start linje bare objekt dock Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Ship ohoi: Hjelper mye om du fjerner FireFox greia, UL / DL måleren og "Sist oppdatert" greia på TV configen. MSN Vindu tingen var helelr ikke spes pen, passet ikke inn. Alle diskene dine kunne du gjort noe annet med, et stort ion for hver elns, fjernet hvite bakgrunnen... Noe sånt. Ellers var det ikek så galt. (Nå har jo jeg sagt noe om det meste på dekstoppen din men ) Ser jo at du har lagt endel arbeid i den. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Hjelper mye om du fjerner FireFox greiaSå jeg skal avinstallere FF? viser bare skinet jeg bruker på FF MSN Vindu tingen var helelr ikke spes pen, passet ikke inn.Får dessverre ike brukt skin siden jeg har MESS Patch. Det er også et helt elendig utvalg av skins til messengerAlle diskene dine kunne du gjort noe annet med, et stort ion for hver elns, fjernet hvite bakgrunnen... Noe sånt. Er lettere å bruke små ikoner en "svære" 48px-ikoner.Ellers var det ikek så galt. (Nå har jo jeg sagt noe om det meste på dekstoppen din men ) Ser jo at du har lagt endel arbeid i den.Takker. Endret 19. september 2005 av Tordenflesk Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Post et bilde av kun desktoppen da, er litt vanskelig å skille hva som er desktop og hva som er vinduer. Om det er slik jeg tror det er nå så er det jo faktiskt ganske nice. Tror jeg hadde blitt litt sliten av å se på det i lengden med slike kontraster som du har. EDIT: Jeg er så lei av å trykke feil hele tiden... Kommer med en eller to leifer i hvert ENESTE innlegg jeg har. "elelr, ikek, ENESTe, MSn, bidle" osv... EDIT2: Kan du legge ved den orginale NorskTV'en du bruker? Ikke med sort/hvitt skinnet altså. Bare sliter med at jeg har så mange verjosner liggende av den, lastet ned etterhvert som "blackadder" eller hva han nå enn het la ut oppdateringer av bugs... Endret 19. september 2005 av -Teddy- Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Dette er vel tjuende gangen jeg legger ved norsktv i denne tråden, men greit. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Og "clean" desktop Endret 19. september 2005 av Tordenflesk Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Og "clean" desktop Bedre! Fint du fjernet oppdatert greia og. Du har 2Mbit og... Takk for NorskTV. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Du har 2Mbit og... ja, og betaler for 1 Mbit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå