.com Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 orker ikke lete gjennom tråden, så jeg spør, hvor får dere tak i høyoppløselig, fine ikoner, søkte litt rundt med google, men fant bare tilsvarene windows 98 og lignende Lenke til kommentar
TCi Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 deviantart.com . . . . Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 orker ikke lete gjennom tråden, så jeg spør, hvor får dere tak i høyoppløselig, fine ikoner, søkte litt rundt med google, men fant bare tilsvarene windows 98 og lignende themexp.org customize.org deviantart.com wincustomize.com Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 www.hotbitches.org/images/desktopsep12.jpg Lenke til kommentar
Pels Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Startmenyen vil ikke endre seg til de forksjellige skin'ene. Får bare fargene men ikke utseende. Hva har skjedd? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 DU har ikke patcha uxtheme.dll. Patch Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 2 Spørsmål: 1. Hvor skal jeg legge ikoner? 2. Jeg har Patcha uxtheme.dll, hvor skal temaene legges? Lenke til kommentar
Stru Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 x:\WINDOWS\Resources\Themes kan være et fint sted å legge dem Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Ok, hva med ikonene da? Lenke til kommentar
nyttprosjekt Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Hei. Har prøvd å finne et Windows 3.11 skjembilde i stor størrelse som jeg skal bruke som skrivebordsbakgrunn. Har googlet rundt men finner ikke noen kule. Noen som har en link el? Lenke til kommentar
.com Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 hvorfor kan jeg ikke bruke png. bilder som ikoner, når nesten alle ikonpakkene er med png bilder? Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Dette er min! Gaara fra Naruto serien Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Hei. Har prøvd å finne et Windows 3.11 skjembilde i stor størrelse som jeg skal bruke som skrivebordsbakgrunn. Har googlet rundt men finner ikke noen kule. Noen som har en link el? kanskje finner du her noe: http://www.esu.edu/win_tutorial/index.html eller her: http://members.fortunecity.com/pcmuseum/windows.htm lykke til Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Dette er min! Gaara fra Naruto serien Var tøff den Cpu måleren din! Lenke til kommentar
jepp300 Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Nye desktop mitt Noen som hvor man finner skin til Rainmeter med være for norge eller finnes det jeg har goglet litt men fant ingen Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Får ikke WindowBlibds til å funke på den bærbare. Funker hjemme, men her på skolen funker den ikke på taskbaren eller mappevinduer. Funker på programmer. Sjekk screenie. Hjelp? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 WindowsBlinds er da aktivert og fullt synlig der? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 WindowsBlinds er da aktivert og fullt synlig der? Har opprettet en egen tråd om det istedet. Sjekk startmenyen og "Mine Dokumenter" så ser du at den ikke virker. Men på FireFox i bakgrunnen virekr den bra. Tråden: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=470924&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå