JimE Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Dette er da min nåværende.. Ganske fersk på dette, så konstruktiv kritikk er ønsket! Endret 2. september 2005 av FantaCx Lenke til kommentar
riktig Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Prøvde å gjøre det kulest mulig uten bruk av 3-parts programvare. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 ingen som kan hjelpe meg med spørsmålet mitt over? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Noen som kan fortelle meg hvordan jeg får opp CPU informasjon? vil gjerne ha temp og annen morsom info om pc'en. gjerne henvis meg til en side som kan hjelpe meg med dette. Mvh Proppen Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 @SirMaximus Hvaslags program er det Free-ramXP Pro? Jeg bruker noe som heter Cacheman men er det bedre? Er det det samme som Cacheman? Eller bare fortell hva det er.. Kanskje det fungerer annerledes... Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Noen som kan fortelle meg hvordan jeg får opp CPU informasjon? vil gjerne ha temp og annen morsom info om pc'en. gjerne henvis meg til en side som kan hjelpe meg med dette. Mvh Proppen Samurize er veldig enkelt. EDIT: Samurise-link Endret 3. september 2005 av Goscinny Lenke til kommentar
orginal Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Hvordan kan en fjærne teksten under iconene på desktopen? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Hvordan kan en fjærne teksten under iconene på desktopen? Kall de for 'mellomrom' Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Hvordan kan en fjærne teksten under iconene på desktopen? Kall de for 'mellomrom' blir de ikke da "mellemrom" (1) (2) osv?? Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Hold inne "ALT" og trykk 0 1 6 0 så får du et usynlig tegn. Edit: skrivefeil. Endret 3. september 2005 av TomFu Lenke til kommentar
riktig Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 @SirMaximusHvaslags program er det Free-ramXP Pro? Jeg bruker noe som heter Cacheman men er det bedre? Er det det samme som Cacheman? Eller bare fortell hva det er.. Kanskje det fungerer annerledes... Et standard free-ram-program.. Bruker det en gang i året når musikkprogrammene mine begynner å krangle for mye på minnet og fortsatt okkuperer alt når jeg lukker dem. Har spart meg for et par restarter. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Hvordan kan en fjærne teksten under iconene på desktopen? Kall de for 'mellomrom' Det går ikke, da går de bare tilbake til det gamle navnet... Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Hvordan kan en fjærne teksten under iconene på desktopen? Kall de for 'mellomrom' Det går ikke, da går de bare tilbake til det gamle navnet... " Hold inne "ALT" og trykk 0 1 6 0 så får du et usynlig tegn." Sa noen tidligere i tråden. Det funker fint. bare husk å skru av fargen rundt filnavnet, slik at det ikke er en blå firkant under. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Hvordan kan en fjærne teksten under iconene på desktopen? Kall de for 'mellomrom' Det går ikke, da går de bare tilbake til det gamle navnet... Kommer ann på ikonene det, men de vanlige windows-ikonene går det på. Lenke til kommentar
jepp300 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Min desktop nå ser den ikke ryddig ut Endret 6. september 2005 av jepp300 Lenke til kommentar
user156890 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Link Her er mitt skrivebord. Første gangen jeg prøver meg på modding så ikke slakt Nettopp formatert derfor så få ikoner... Endret 6. september 2005 av <[47]> Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Det var jo fint det da, <[47]>! Hva heter de tinga der da? De skinna til Samurize? Eller har du endret de selv? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 >' date='06/09/2005 : 15:51'] Her er mitt skrivebord. Første gangen jeg prøver meg på modding så ikke slakt Nettopp formatert derfor så få ikoner... Den var faen så fin. Du kunne kansje bytte ut standard-ikonene til messenger osv, men eller fin desktop. Lenke til kommentar
user156890 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Det var jo fint det da, <[47]>!Hva heter de tinga der da? De skinna til Samurize? Eller har du endret de selv? Nei har ikke brukt noe spec, kun lastet ned den TV fila fra samurize.com... innstallerte bare programmet og haxa litt med de standar greiene Endret 6. september 2005 av <[47]> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå