gnomdoom Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 HeiHvis man tar opp et ekstrafag som ikke ligger i utdanningsplanen på NTNU vil den i det hele tatt komme opp på vitnemålet? Vil det telles som noe positivt i en eventuell job søknad?Eller er det noe du 100% gjør for din egen skyld som du ikke kan få noe creds for? Lenke til kommentar
d1cte Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Tror ikke det kommer på vitnemålet, men du kan jo føre det på CV likevel så det er jo ikke bortkastet Lenke til kommentar
gnomdoom Skrevet 3. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2017 Tror ikke det kommer på vitnemålet, men du kan jo føre det på CV likevel så det er jo ikke bortkastet Hvis det ikke kommer på vitnemål betyr det vel heller ikke at jeg kan bruke det i utregningen av snittkarakteren? Lenke til kommentar
d1cte Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Nå er jeg jo ikke 100% sikker på at det ikke kommer på vitnemål, men jeg TROR ikke det, og OM det ikke kommer på vitnemål vil det vel heller ikke telle med i snittkarakter. Men det er jo ganske enkelt å finne ut hva som et rett, spør NTNU. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå