maanemann Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 (endret) Generelt synes jeg streaming fungerer best på PS4. Dette har helt klart vært tilfellet med HBO Nordic også, siden app'en ble lansert. I de siste ukene dog har app'en stoppet å spille av. Da hjelper det ikke å å ta play igjen evt. pause/play, eller å gå til hovedmenyen i app'en og starte episoden på nytt. Eneste som hjelper er å lukke hele app'en, starte den igjen, for så å fortsette avspillingen. Dette kan forekomme et par ganger iløpet av en episode. Flere som har denne "utfordringen"? Evt. tips og triks for å unngå det? Selve app'en er moden for en "restaurering", men jeg regner ikke med at det er rett rundt hjørnet... Endret 3. januar 2017 av maanemann Lenke til kommentar
sp3c Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Jeg sliter med samme problemet. Hadde det i høst også, men det er blitt mye verre nå i det siste. Så jeg håper også noen har noen triks for å fikse dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå