JimRamse Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Heisann Jeg har akkurat bestilt meg Vapochill. Kjører for tiden en 2.4 @ 3.5 på luft med ett Asus P4CDeluxe Hovedkort. Det jeg lurte på er om noen her har noen erfaringer om hvor høy FSB man kan kjøre på dette før ustabilitet kommer. Regner med at det vil være gor høy FSB som stopper meg, siden 3.5 går smertefritt ved 1.575v. Over dette vil ikke CPU'en noe mer på luft. Kommer inn i Windows på 3.6 også, men er da ikke stabil nok til Benchmarking. Er veldig glad i 2.4 min, å håper på å få den opp til 3.7 -> 3.8 i Vapoen. Det vil si en FSB på ca 315. Tror dere det vil lønne seg mer å putte i en 2.8? Har det liggende, men den vil ikke mer enn 3.4 på luftkjøling. En kammerat av meg klarte ikke mer en 3.5 med sin 2.8 i Vapochill. Noen ideer folkens? Spr.Målet er spesielt rettet til folk som har testet noe lignende selv, eller som har noen kammerater som har testet noe lignende. F.eks Snekker'n eller Formann, men alle råd er hjertlig velkommen. På forhånd takk Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Ville prøvd med begge Men vil også tro at fsb kommer til å stoppe deg med 2.4'en.. Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 p4 2.4 har vel en maxclock-hastighet på 4000,,,det har min ihvertfall Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 p4 2.4 har vel en maxclock-hastighet på 4000,,,det har min ihvertfall Er ingen "max" hastighet, det er folk som kjører på over 4Ghz.. Hvis du tenker på det som står i foreksempel sisoft sandra så er det bare tull.. Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 var i aida det stod...men ok....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå