Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har du sex med dama di når hun har mensen?

Anbefalte innlegg

Spør dere menn her inne. Kjæresten min vil ikke ha sex med meg når jeg har mensen. Vi har prøvd to ganger men jeg merker det på han at han ikke er komfortabel med det. Dessuten blir han ikke ordentlig hard, pikken hans er på en måte halvstiv og han blir mer forsiktig. Vanligvis kan han peise på men de gangene vi har hatt sex når jeg har mensen er han så forsiktig, nesten som om han ikke vil ha pikken i meg. Vil ikke skifte stilling osv, holder oss til misjonæren og han sliter også plutselig med å komme, noe han aldri gjør ellers. Kroppsspråket sier det tydelig at han ikke liker det. Vi har så klart snakket om det, jeg er veldig åpen og ærlig og har ikke noe problemer med å snakke om det. Han sier han har aldri hatt sex med ei dame når hun har mensen før, og for meg virker det som om tanken på at han skal få blod på pikken er det verste. Jeg har jo sagt at han trenger ikke se på det og jeg kan tørke det bort osv når vi er ferdig. Men da fniser han bare(????). Han syns rett og slett det er ekkelt og vemmelig, og det forstår jeg jo. Mensen er jo ikke noe sexy akkurat... Føler meg jo nesten vemmelig og ekkel selv som har mensen, blir nesten skamfullt. 

Jeg blir bare så usannsynlig kåt og vil jo gjerne ha sex selv om jeg har mensen. Jeg har også generelt høy sexlyst. Siden jeg går på p-piller så har jeg ikke smerter heller. Nå sliter jeg også en del med blødninger (spotting som man fint kaller det) pga bivirkning av p-pillene, og det har jo endt med at vi ikke har hatt sex på 3-4 uker. Jeg suger han noen ganger men vil jo gjerne bli tilfredsstilt selv, av han. Jeg har foreslått kondom selv om jeg selv ikke liker det og syns ikke det blir det samme med, men alt for sex med han akkurat nå. Og virker som om han kan gå med på det. 

Lurer på om det er normalt at menn ikke vil røre dama når hun har mensen.. Med han er det sånn at han ikke vil kjøpe meg tamponger heller. Vil liksom benekte alt som har med mensen å gjøre. Syns dette er litt vanskelig da jeg i mine to tidligere forhold fint kunne ha sex mens jeg hadde mensen. De karene hadde et mer nøktern syn på mensen og brydde seg liksom ikke. Han her er jo livredd for det. Han er i slutten av 20-årene og jeg i begynnelsen av 20-årene... 

Anonymous poster hash: 41182...c1e
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For min del er det det visuelle som er den store bøygen. Jeg har slikket damer som har hatt mensen før, det er ikke noe problem - ho brukte tampong og den lakk ikke, så det var ikke noe blod rundt om kring nedi der. Smak og lukt var litt annerledes, men min forkjærlighet for å spise mus gjør at jeg stort sett synes dere lukter og smaker alldeles himmelsk uansett.

Jeg har aldri dyppet kølla i mensenmus da, men det er mest fordi damene stort sett ikke vil det. Men jeg tror jeg ville følt det ubehagelig om jeg dro den ut og så at det var blod på den.

Det at det virker som om han helst ikke vil vedkjenne seg at mensen eksisterer tyder dog på en viss umodenhet. Å ikke ville ha blod på kølla er forståelig, men å fnise som en drittunge og fleipe bort emnet så fort mensen nevnes er rett og slett dårlig.

Anonymous poster hash: e43a2...996
  • Liker 1
Lenke til kommentar

For min del er det det visuelle som er den store bøygen. Jeg har slikket damer som har hatt mensen før, det er ikke noe problem - ho brukte tampong og den lakk ikke, så det var ikke noe blod rundt om kring nedi der. Smak og lukt var litt annerledes, men min forkjærlighet for å spise mus gjør at jeg stort sett synes dere lukter og smaker alldeles himmelsk uansett.

Jeg har aldri dyppet kølla i mensenmus da, men det er mest fordi damene stort sett ikke vil det. Men jeg tror jeg ville følt det ubehagelig om jeg dro den ut og så at det var blod på den.

Det at det virker som om han helst ikke vil vedkjenne seg at mensen eksisterer tyder dog på en viss umodenhet. Å ikke ville ha blod på kølla er forståelig, men å fnise som en drittunge og fleipe bort emnet så fort mensen nevnes er rett og slett dårlig.

Anonymous poster hash: e43a2...996

Tusen takk for svar! Han har faktisk tilbudt seg å slikke eller massere meg der nede om jeg har tampongen i, men her setter jeg en grense. Med tanke på hvor vemmelig han allerede syns mensen er, så er jeg redd han freaker ut av lukten. Alle vet jo at det lukter litt annerledes når man har mensen og dessuten føler jeg meg ikke helt komfortabel med å ha en tampong inni meg mens vi utfører seksuelle handlinger, for å si det på den måten... Også vet jeg jo allerede hva han syns om mensen så da blir det litt vanskeligere igjen. 

Jeg ble veldig sjokkert og overrasket over standpunktet hans til dette egentlig, for han er ellers en veldig moden og snill mann. Jeg tror kanskje det er pga lite erfaring at han tenker slik og fniser av det, ikke vil vedkjenne at mensen eksisterer osv. Det er ganske merkelig egentlig... 

Anonymous poster hash: 41182...c1e

Lenke til kommentar

Måtte google dette selv når jeg lurte på samme problemstilling og mitt inntrykk er at dette varierer veldig. Alt fra at jenta selv synes det er ekkelt og derfor ikke vil til at det er mannen som ikke vil. Og så selvsagt også der hvor begge synes det er null problem.

Kjæresten min blir også veldig kåt når hun har mensen og vil derfor ha sex med mensen. For min del er det stort sett uproblematisk selv om det ser ut som jeg har vært i krigen når vi er ferdig. På slutten av menstruasjonen kan det gjerne komme brunt blod på. 

Det er jo litt ekkelt. Etter å ha vært sammen en stund er jeg ikke like kåt lenger, så greier fint å la være å ha sex under mensen, men om hun insisterer så er jeg som regel med på leken.

Anonymous poster hash: 2c00d...2fd
Lenke til kommentar

Har ingen problemer med det, bortsett fra oralsex. Har for så vidt gjort det og, men da var hun nyvasket og jeg holdt meg til klitten. Var litt metallisk smak, men ikke spesielt ille. Det sagt skjønner jeg godt at sarte sjeler kan synes det blir ekkelt. Ganske normalt å ikke ha et avslappet forhold til blod.

Anonymous poster hash: c618f...e6f
Lenke til kommentar

Jeg har ikke noe problem med å ha sex under mensentiden, men ja jenta pleier som oftest ikke å ha så lett med å bli våt, og jenta har større mulighet for å få infeksjon/soppinnfeksjon om man har sex under mensen (har jeg hørt.) 

I praksis, så lar jeg jenta bestemme om hun vil ha sex eller ikke, og jeg fratar meg litt iforhold til å slikke klitten osv, men jeg fingrer gjerne. Men det kan være litt problematisk i forhold til glidemiddel osv, lett å bli sår. Mmmmhh.... vanligvis så blir vi å kysse eller lignende, så ender det opp ofte med at jeg får en blowjob. Hun jeg er sammens med nå, har bare mensen i mellom 2-4 dager, så jeg syns ikke det er noe særlig problematisk i utgangspunktet. Det er ganske lett å la være, og vist ikke så er det altids fint å lære seg litt selvdisiplin, og veldig greit å ikke være påtrengende og tvinge til seg noe som kanskje ikke er ønsket. 

Fra andre, pleier jeg å høre at folk klager en del på lukt, og generelt at blod er ekkelt. Jeg skjønner lukt, men at blod er ekkel? meh...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...