steinjarle Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Linksys Velop.Mesh-nettverk kommer for fullt. Her er Linksys' løsning Lenke til kommentar
Skognisse Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Blir gøy å se ytelsen og hvordan det funkerer. Syns de løsningene legger seg litt høyt i pris da, men det er vel fordi det er såpass nytt i hjemmebruker markedet. 2 Lenke til kommentar
KristianH96 Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Hadde vært interessant med en test av AirTies. De har vært på markedet en stund, og koster kr 3000 for tre enheter. Enheter utover dette koster kr 1000 per stykk. I tillegg er de små og relativt pene å se til. Lenke til kommentar
Fjodorgrim Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 WLAN = mindcontrol !! :-D Føler meg uvel hver gang jeg har på WLAN :-/ 1 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Hva med å teste Ubiquiti Unifi med Cloud Controller? Bedriftsløsning med hjemmemarkedpris 1 Lenke til kommentar
HomTanks Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 WLAN = mindcontrol !! :-D Føler meg uvel hver gang jeg har på WLAN :-/ Enig med deg. Og det blir bare verre og verre med kraftigere rutere og ikke minst disse "smart" meterne som sniker seg innpå som pesten. Vi blir sakte men sikkert forgiftet og kontrollert.. 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Kan den gjøre velopt? Tenker litt på kunstneren Laland som har skrevet en del om velopt Lenke til kommentar
thawi Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Dette var litt høyere en veiledende, i følge artikkelen: https://www.komplett.no/search?q=velop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå