Redaksjonen. Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Et helelektrisk minivan-konsept og en leveringsklar minivan-hybrid.Chrysler putter digre batterier i familiefraktere Lenke til kommentar
Superprofessor X Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Chrysler Pacifica er bare å legge på hylla med en gang.. ingen vil kjøre rundt med den dingsen der på taket lol.. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Chrysler Pacifica er bare å legge på hylla med en gang.. ingen vil kjøre rundt med den dingsen der på taket lol.. Standardbilen har ikke en slik på taket, dette er for testing av selvkjørende systemer. 1 Lenke til kommentar
0SFSVH4Q Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Visjonene med dette er vel uansett bildeling, du skal ikke eie den, ei heller stoppe på Shell og fylle den. Det er jo uhyre gammeldags. Du kommer til å gi katten i hvordan den ser ut akkurat som du gir katten i hvordan trikken ser ut eller elferga som går i fra Nesodden til Aker Brygge 2 Lenke til kommentar
Ano__Nym Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Chrysler Pacifica er bare å legge på hylla med en gang.. ingen vil kjøre rundt med den dingsen der på taket lol.. Nok av folk med skiboks på taket hele året så jeg hadde ikke blitt overrasket.... Ikke at jeg selv ville hatt en 2 Lenke til kommentar
RJohannesen Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Det kan være verdt å presisere at når Pacifica er oppgitt med 50 km elektrisk rekkevidde så er det på EPA standard, dvs omtrent reelt og ville tilsvart nesten 80 km i vår NEDC standard. Sånn sett burde det være en interessant bil for Norge, på denne typen bil er det mye å sparee på forbruket. 1 Lenke til kommentar
_Nils_ Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Visjonene med dette er vel uansett bildeling, du skal ikke eie den, ei heller stoppe på Shell og fylle den. Det er jo uhyre gammeldags. Bildeling kan funke for noen, men ikke F om jeg gidder stresse med å ta ut og inn barnesetet, samt mye andre ting og tank jeg liker å ha med meg på tur hver eneste dag. Selvkjørende biler er greit til og fra fest og slikt, som et alternative til taxi eller buss, men ikke til dagligdagse innkjøp og transport rundt omkring. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Med en familie på 6 hadde jeg satt stor pris på om en bil i samme klasse som Portal faktisk ble lansert som produksjonsmodell. Kunne imidlertid sett for meg at seteradene flyttes nærmere fronten slik at det blir lettere tilgang til tredje seterad, og potensielt mer lagring. Det vil flytte de på første rad nærmere kompresjonssonen, så noen vurderinger må de sikkert gjøre, men jeg tror like vell det vil være en god endring alt i alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå