bjaa Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Halloisann! jeg har fått meg en iMac nå, med os 9 på....Men jeg finner ingen gode irc klienter... Jeg krever ikke mye, men jeg vil ha en som har highlight, "autofullfør" og som ser grei ut...ikke no stylish greier, bare noe helt standard, ala mIRC vet noen av dere om en slik klient? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 Snak :-) Takker så meget Lenke til kommentar
maggen Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Hey, hva med irssi da? http://irssi.org Kjøres på kommandolinjen, den er altså ikke grafisk, men jeg synes den er mye enklere å bruke enn de "vanlige" grafiske klientene. En annen fordel med irssi, er om man har en stasjonær maskin som står på "hele" tiden, kan man kjøre irssi på denne i en screen. Fordelen er at man da kan koble seg til denne "screenen" når man sitter på en annen maskin koblet til internett, og ha irc klienten foran deg akkurat som om du satt foran maskina hjemme... Veldig kjekt Lagde et lite screenshot, er strengt tatt ikke tatt på mac-en min (ligger nedpakket), men det ser helt likt ut på mac os X. Screenshot finner du her -magnus Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 Takk for respons Irrsi virker som å være en grei og enel klient, akkuratt slik jeg vil ha det! Men finns den i det hele tatt til Mac OS 9? Har ikke OS X (enda) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå