Trond Olav Løkken Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 utfordrende lys Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Det ser ut som mobilkameraet takler det utfordrende lyset på Solkysten. Kan jeg spørre hvilken mobil du bruker. Jeg har plaaner om å investere i ny mobil da min er gått ut på dato forlengst. Godt komponert. Godt nytt år! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Utenfor snør det kraftig så da er det herlig å se et slik bilde fra sydligere strøk. Godt Nytt År til deg også! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 3. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2017 Hei Gunnar. Som du ser; området til høyre byr på lys i så store mengder at vel dyre kamera også får vel mye å gjøre. Dette er en rimelig Nokia Lumia 640. Har en Lumia 1020 også, med veldig mye bedre data på papiret; den er mer kamera enn mobil, faktisk. Vil du ha mobil med bra kamera nå, er det lurt å lese tester, som du finner i mengder på nett, også her på tek. Takker for tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 For et herlig bilde! Sommerlig og deilig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg