neb Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 http://www.microplex.no/rubweb/handel.asp noen som har den? bårker sikkert som en fly turben, men kjøler den noe bra? Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Link til første sida til Microplex....hmmmm ...joa den er nok bra den...men hvilken vifte er det du sikter til?? Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Linken din fører oss til hovedsiden... Lenke til kommentar
neb Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 oopppsss ! http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?rd=ACBV83&toc=3810 Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Jeg har forjengeren til jet7(aero7+)og det kjøler som F. jet7 har jeg lest på entest at bare er "kosmetisk" bedre og det kjøler som F. "rekorden" min er 29 systemp. og 45 på prossesor. jeg vet andre som har fått bedre Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Tøff men voldsom. Det finnes da vell noen andre som er mere effektive. Lenke til kommentar
neb Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 kan noen anbefale noen bedre til denne prisen? vil at tempen skal holde seg under 40 C.. Lenke til kommentar
Cain_85 Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 hhm vifta ser kul ut, men man ser jo svært sjeldent på cpu vifta si og da forresten bråker den fælt for å yte så lite.. min Mist Silent Twin yter like mye men på 19 dB.. for det tredje må det være et herk å rense den der fri for støv kjøp noe annet.. sjekk ytelsen ikke utseendet Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Du finner en test av kjøleren her. Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Jeg kan anbefale en som er litt billigere: Thermaltake Silent Boost til kr 245. Den har fått meget bra omtale i alle tester jeg har lest. Den eneste ulempen er at den ikke har justerbar hastighet (må kjøpes ekstra), slik at maks kjøling er "silent mode". Man kan altså bare justere den til å gå ennå stillere. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Jeg kan anbefale en som er litt billigere: Thermaltake Silent Boost til kr 245. Den har fått meget bra omtale i alle tester jeg har lest. Den eneste ulempen er at den ikke har justerbar hastighet (må kjøpes ekstra), slik at maks kjøling er "silent mode". Man kan altså bare justere den til å gå ennå stillere. Den der så meget bra ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå