Torstein Norum Bugge Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 «The New Xperia X» later til å være avslørt.RYKTE: Dette kan være neste toppmodell fra Sony Lenke til kommentar
Stefski Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Én ting å merke seg er imidlertid at telefonen ser fryktelig tynn ut, og rammene rundt skjermen er også svært tynne Verdt å merke seg, at vi ser på et bilde av et bilde. Det som får telefonen til å se fryktelig tynn ut er, at vi ser på et bilde, som er tatt på skrå fra siden, av et bilde, som er tatt rett ovenfra av en fysisk telefon (antakeligvis). Litt dårlig måte å "kopiere" et bilde på, men det var kanskje eneste mulighet fotografen hadde... 2 Lenke til kommentar
daihiep Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Håper den er finere enn dagens XZ, for den ser ut til å være skrudd sammen i bakrommet med overskuddsdeler. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 (endret) Løvtynn og spisse hjørner? Nei takk... Endret 3. januar 2017 av nor50 Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Jeg vil ha en ny compact med hodetelefonutgang og som er vanntett. Ellers blir det ikke Sony neste gang. 1 Lenke til kommentar
mmm... Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Gjesp! Det begynner å bli en stund siden noen kom med noe nytt. En telefon med full funksjonalitet kombinert med skjerm på under 4" og vekt under 80 gram hadde vært noe. Enda en murstein som knapt får plass i ryggsekken har jeg ikke bruk for. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Gjesp! Det begynner å bli en stund siden noen kom med noe nytt. En telefon med full funksjonalitet kombinert med skjerm på under 4" og vekt under 80 gram hadde vært noe. Enda en murstein som knapt får plass i ryggsekken har jeg ikke bruk for. Jeg har en tidsmaskin du kan få låne av meg om 2002 frister. 4 tommer blir neppe normen igjen, så god tur skal det være. 3 Lenke til kommentar
mmm... Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 (endret) Gjesp! Det begynner å bli en stund siden noen kom med noe nytt. En telefon med full funksjonalitet kombinert med skjerm på under 4" og vekt under 80 gram hadde vært noe. Enda en murstein som knapt får plass i ryggsekken har jeg ikke bruk for. Jeg har en tidsmaskin du kan få låne av meg om 2002 frister. 4 tommer blir neppe normen igjen, så god tur skal det være. Folk må gjerne bruke telefoner med hjul for min del. Problemet er mangel på alternativer. Folk er forskjellige, og det gjelder også preferanser og behov for telefoner. Jeg tror ikke på noen måte at alle vil løpe til nærmeste butikk for å kjøpe en mini-smarttelefon, men for noen hadde det vært perfekt. Det er ikke uten grunn at iPhone SE stjeler en betydelig andel av salget fra Apple's fullsize telefoner. Endret 3. januar 2017 av mmm... Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Det var jo kreativt navn.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg