Harald Brombach (digi.no) Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Solid nordisk vekst for de store strømmetjenestene Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Er ikke Viaplay representert her i det hele tatt? Lenke til kommentar
Wellendorf Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Sumo, Viaplay, HBO, Netflix og Amazon brruker jeg. Netflix og HBO blir brukt mest. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Er ikke Viaplay representert her i det hele tatt? viaplay er ikke amerikansk tjeneste , derfor er ikke med i artikelen Lenke til kommentar
GlennIKT Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Er ikke Viaplay representert her i det hele tatt? viaplay er ikke amerikansk tjeneste , derfor er ikke med i artikelen Tv2 er nevnt, ikke amerikansk den vel? 1 Lenke til kommentar
Harald Brombach (digi.no) Skrevet 3. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2017 Er ikke Viaplay representert her i det hele tatt? Viaplay var ikke nevnt av noen av kildene vi siterer i saken. Lenke til kommentar
IM0T45WW Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Trenden er udiskutabel. Med andre ord er finansieringen til NRK dødende. Hva er politikernes svar? Gå vekk fra TVlisens og over på husholdningslisens. Vil man ikke så skal man. NRK burde fått seg en real realitietsvurdering. Lenke til kommentar
Lasse Nessøe Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Dette har NRK mye å lære av. Jeg kunne fint betalt 99kr mnd for NRK men ikke tale om at jeg betaler lisensen idag. Ingen TV kanaler i hus hos oss. Ikke hatt det på 5år og det vurderes ikke engang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå