Torbjørn Milje Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Haugesund med Vår Frelses Kirke Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Rent og fint utsnitt, flotte farger. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Har du brukt en spesiell effekt for å få så skarpe farger på bildene dine? Det gjør seg! Flott utsnitt! Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Fargerikt og flott motiv fra en by ikke blant de mest fotograferte. Fin arkitektur i flatene mot kamera. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 4. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2017 Har du brukt en spesiell effekt for å få så skarpe farger på bildene dine? Det gjør seg! Flott utsnitt! Hei Helene. Jeg behandler bildene mine i mitt nyinnkjøpte Lightroom 6 og Element 11. Begge programmene er Adobeprodukter. Ellers tusen takk for hyggelig og fin kommentar. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 4. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2017 Rent og fint utsnitt, flotte farger. Mvh Ragnar Tusen takk Ragnar Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 4. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2017 Fargerikt og flott motiv fra en by ikke blant de mest fotograferte. Fin arkitektur i flatene mot kamera. Tusen takk Trond Olav. Jeg får ta å legge ut noen bilder fra byen min da siden du synes det er få bilder som blir lagt ut fra Haugesund. Lenke til kommentar
ExcludedBug Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Synes dette var et meget pent bilde! Eneste jeg vil sette fingern på er den kullsvarte himmelen som ser noe unaturlig ut! Samme med refleksjoner fra vinduer som røper at det er tatt i solned eller oppgang! Mvh Sindre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg