Gå til innhold

Skjøt fyrverkeri mot sivile i Malmö

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er vel relativt udramatisk sett oppimot alle skyteepisodene og sprengningsepisodene Malmø har hvert år pga. kriminelle innvandrere. Vi bør være glad for at dynamitt og våpen ikke selges til hvem som helst, for da hadde både Malmø og mange andre europeiske storbyer allerede vært ved borgerkrigstilstander.

Lenke til kommentar

Ja. Men politiet har desverre ingen makt i Malmø.

Har de ikke makt til å gripe inn?

De har "makt til å gripe inn", men de får desverre ikke gjort noe. Sverige er et lite hakk unna unntakstilstand. De må ha mer ressurser og militæret er, slik jeg ser det, eneste utvei. Politiet med deres veldig begrensede ressurser er maktesløse når det er så mye kaos, en mann har ikke 4 armer.

Lenke til kommentar

De har "makt til å gripe inn", men de får desverre ikke gjort noe. Sverige er et lite hakk unna unntakstilstand. De må ha mer ressurser og militæret er, slik jeg ser det, eneste utvei. Politiet med deres veldig begrensede ressurser er maktesløse når det er så mye kaos, en mann har ikke 4 armer.

Sverige burde bygge interneringsleire i Nord-Sverige, som kunne huse denne bermen.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Dette er bare innvandrere som tar med litt av kulturen sin til Sverige.

Hvis de tar med seg krigen og elendigheten hjemmefra, så blir det vel mindre der de kommer fra.  Så til slutt så er det her det er krig, mens det er rolig der nede.

Endret av Børt-Erik
Lenke til kommentar

"Kriminelle innvandrere", er ikke det smør på flesk, egentlig?

Nei, tro det eller ei. De aller fleste innvandrere er ikke kriminelle. Det er først når det blir sosiale forskjeller og "oss og dem"-fronter at kriminaliteten virkelig blomstrer. Altså gjør kommentaren din mer for å fremme kriminalitet enn de fleste innvandrere jeg kjenner...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Burde dem ikke være fornøyde med at dem fikk asyl i et så velstående og trygt vestlig land som Sverige? Og problemer som innvandring gir, bør løses av staten, og det bør være en statlig plan på hva som skjer med dem. Hvordan det å fyre løs på uskyldige folk med raketter på nyttårsaften er å løse noe som helst problem skjønner jeg ikke helt.

Lenke til kommentar

Ikke første gangen jeg ser dette. Har opplevd det samme selv under en nyttårsfeiring i sentrum av københavn. Her var det også innvandrere som skjøt raketter inn i folkemengden, uten at noe ble gjort.

Ambulansene (ja, flere) kjørte skytteltrafikk mellom torget i københavn og legesenter/sjukehus i nærheten. Selv gikk jeg inn på en 7-11 og gjemte meg - turde ikke stå ute.

Lenke til kommentar

"Kriminelle innvandrere", er ikke det smør på flesk, egentlig?

Finns det innvandrere som ikke er kriminelle?

Finns det kriminelle som ikke er innvandrere?

Burde dem ikke være fornøyde med at dem fikk asyl i et så velstående og trygt vestlig land som Sverige? 

Det er ikke de som har fått asyl som står bak dette. Mer sannsynlig deres barn som ikke har sett så mye til den angivelige velstanden.

Ei heller er det vel så trygt i Malmøs forsteder at det gjør noe...

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

Jeg syns dette ser ut som innvandrere som skyter på innvandrere? Kan heller ikke se noe som tyder på at de skyter på hverandre med vilje. Han ene snubler jo i sitt eget batteri blant annet.

Edit: de skyter tydeligvis på hverandre med vilje:

http://www.sydsvenskan.se/2017-01-02/raketkaos-har-blivit-tradition

Kjedelig å se at folk ikke blir arrestert her isåfall. Drapsforsøk er jo ellers veldig alvorlig.

Endret av Sir
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...