BadCat Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Be om hjelp med PC-en, da får du en mann. Jeg ble forlovet en gang jeg fjernet virus fra en PC. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 TS lurte på hvor hun kunne finne en fyr, og skrev spørsmålet på diskusjon. Og vipps, så var innboksen full av menn xD Lenke til kommentar
Diamond95 Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 jeg har blitt beskrevet som en niceguy av dama til kameraten min blant annet. jeg vil anta at en niceguy ikke er en fuckboy eller en gutt som bare er ute etter å pule, men faktisk er ordentlig og grei. jeg er litt i samme situasjon som ts, bare jeg sliter med å komme i kontakt med ordentlig jenter. Jeg vil ikke ha den type jente som absolutt skal ut å feste hver helg og sover rundt. Heller ikke ute etter tilfeldig ligg og one night stands, vil ha noe seriøst. mye mer koselig å ha en kjæreste i armkroken om kvelden. 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 De fleste er ute etter å pule, men mer enn bare én gang. Det finnes noen nyanser mellom folk som vil pule én gang og folk som vil bli samboere eller gift. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå