Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Og vips ble ikke gårsdagens 2-2 resultat like blekmørktSkylder på deg om Arsenal tar poeng.. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 For en deilig kamp! Synd med det røde kortet, men de klarte ett poeng da. Lenke til kommentar
fox Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Tuller du, dommeren?!?!? Blåste 30sekunder for tidlig, minst Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Thank God. Så fra det røde og inn. Hadde det vært ti min til hadde vi vunnet. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Skulle aldri i verden vært rødt kort, men dette er 2 tapte poeng for Arsenal så jeg er fornøyd Du er tilgitt, Daniel. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Tar 1 poeng etter denne kampen. Dårlig kamp av Arsenal stort sett hele kampen. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 (endret) Jaja. De skal ha for opphenting men det er jo strengt tatt så jævlig unødvendig å havne under med 3. 2 poeng tapt. Endret 3. januar 2017 av barezell Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Skulle aldri i verden vært rødt kort, men dette er 2 tapte poeng for Arsenal så jeg er fornøyd Du er tilgitt, Daniel. Arsenal og liverpool ass,leverer det som forventes. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Idioti av Giroud den feiringen der. Men morsom kamp. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Idioti av Giroud den feiringen der. Men morsom kamp. Enig, 1 mann mer og fortsatt flere minutter igjen. Ble overrasket over at han brukte så mye tid på å feire. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Herregud så mange gang den kjekke franske jæveln har redda oss!! Ramsey bør forøvrig ikke starte en kamp igjen. Lucas enormt god når han kom inn. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 (endret) Lucas er veldig god i bakrommet. Håper absolutt han får starte litt fremover. Endret 3. januar 2017 av barezell Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 (endret) Lucas veldig god i bakrommet. Håper absolutt han får starte litt fremover.Får vel garantert starte i cupen til helgen. Bør også få sjansen mot Swansea neste ligakamp spør du meg. Mye bedre enn alternativene Ramsey og Ox. Det blir forøvrig en spennende kamp. Swansea med ny manager effekten og et lag vi har slitt med i flere år nå. Blir interessant å se hvor lenge Coq og Kos er ute. Endret 3. januar 2017 av Benbjo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå