Fredrik N. Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 endelig Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Av en eller annen grunn holder jeg en knapp på V1 her. Antagelig har det noe med den gode dybdefølelsen å gjøre. Utsnitt og komp er det heller ingenting å si på. Roar Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 To vakre vinterbilder, dette er sjelden kost her sørpå. Godt nytt år! Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 To flotte vinterbilder begge to, men jeg synes nok V1 ble højdaren , mye på grunn av den fine strukturen og eksponeringen av snøen. Regner med at V1 er konvertert til s/h ? Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 2. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2017 Nærmest som en test av den lille sony'en dette. V1 er konvertert til svart/hvitt med Silver Efex. (Og fremdeles godt nyttår) Takker for kommentarer! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Ja så kom også vinteren hos meg Blir så mye lysere då To flott vinterbilder Fredrik M v h Leif Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Det skifter fort hos deg. V1 for meg, meget godt komponert. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 3. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2017 Takker Leif og Gunnar også! Ikke mange dagene siden det var +18, så det er en skiftende værtype! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Vakre vintermotiver. Etterbehandlingen du har foretatt i V1 skaper flott dybdevirkning. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Ja det var skam også på tide..synes der ser rigtig flot ud..men mon det holder..synes de lover tø igen...der skulle komme sne her Fredag..men lad os se om det passer..to gode billeder fra dig af :-) vh Suss Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 3. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2017 Nå er det meldt varmegrader, så da er man vel ferdig for denne gang. Takk til Suss og Ragnar! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Og snøen kom horisontalt ser jeg V1 er helt fanrastisk flott!! Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Flotte vinterbilder, Fredrik. V1 meget spesielt, og jeg formoder det må ha snødd temmelig horisontalt, slik snøen er trykket jevnt opp på trestammene. Blir et hav av gråtoner, slik lyset faller inn. Meget vakkert. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 4. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2017 Tusen takk til Helene og Trond Olav! Mvh FredriK Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Too nydelige bilder hvor jeg veger meg v1 med de flotte snøkledde trestammene . Fint lys , masse detaljer og flott komponert . Dette viser potensialet til RX100 ,har selv IV versjonen og den overrasker stadig positivt . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 6. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2017 Takker for din hyggelige kommentar, Alec!! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg