Saraiha Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Da jeg var liten, kanskje fem- seks år husker jeg at jeg kom over et spill, kanskje på NRK super. Det handlet om at man fikk forskjellige oppgaver om å hjelpe noen folk i skogen eller noe sånt. En oppgave jeg husker spesielt godt var å hjelpe en gammel gubbe(som så ut som nissen) å pynte en diger kake. Så mye mer husker jeg ikke, men jeg har så lyst til å finne spillet igjen. NRK super var ganske nytt da, så det var enkelt å finne spill. Kjenner noen igjen det jeg har beskrevet? Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Da jeg var liten, kanskje fem- seks år husker jeg at jeg kom over et spill, kanskje på NRK super. Det handlet om at man fikk forskjellige oppgaver om å hjelpe noen folk i skogen eller noe sånt. En oppgave jeg husker spesielt godt var å hjelpe en gammel gubbe(som så ut som nissen) å pynte en diger kake. Så mye mer husker jeg ikke, men jeg har så lyst til å finne spillet igjen. NRK super var ganske nytt da, så det var enkelt å finne spill. Kjenner noen igjen det jeg har beskrevet? Det er anbefalt å spørre i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1568063&&page=100 , er større sjans for å få svar. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 (endret) Det finnes allereden en lignende tråd her inne, Spill ID, lurer du på hva spillet heter? Spør her. Endret 3. januar 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg