Albert Andersson Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Rødstrupe, - fórplassens mest tilbakeholdne ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Meget godt komponert bilde med rødstrupen på greina. Utmerket skarphet. Det med hjørnet er noe Roar har funnet på. Godt nytt år! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Nei, ikke alltid det blir full klaff hva kompen gjelder. Hender jeg møter meg sjøl i døra en gang iblant jeg også. Væl overstått, Albert. Robin blir kanskje i litt bedre humør utover han også når det blir lysere. Men nå blir det jo også litt kaldere så da spørs det vel om'n liker det? Jeg liker'e ikke - men så er jeg jo bortskjemt med tropevintre. Roar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 2. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2017 Meget godt komponert bilde med rødstrupen på greina. Utmerket skarphet. Det med hjørnet er noe Roar har funnet på. Godt nytt år! Mvh Gunnar Hei, Gunnar. Takker for hyggelig kommentar, og ønsker deg et riktig Godt Nytt År ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Nydelig Albert. Rødstrupen aldri har jeg sett her. Flott fugl. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Helt superb. Jeg slutter meg bare til superlativene. Det virker som det er litt "tåke" ved føttene. Er bildet tatt gjennom vindusglass ? Godt Nyttår ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 God evening Albert Nice picture of robin rødstrupe Happy New Year and have a nice week further Best regards Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 God evening Albert Nice picture of robin rødstrupe Happy New Year and have a nice week further Best regards Leif God = Good Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 2. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2017 Nei, ikke alltid det blir full klaff hva kompen gjelder. Hender jeg møter meg sjøl i døra en gang iblant jeg også. Væl overstått, Albert. Robin blir kanskje i litt bedre humør utover han også når det blir lysere. Men nå blir det jo også litt kaldere så da spørs det vel om'n liker det? Jeg liker'e ikke - men så er jeg jo bortskjemt med tropevintre. Roar Hei, Roar. Takk for hyggelig tilbakemelding ! Jeg vil samtidig ønske deg et riktig Godt Nytt År ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 2. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2017 Nydelig Albert. Rødstrupen aldri har jeg sett her. Flott fugl. Hei, Jimmyag. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Rødstrupe er utbredt i det meste av Europa, men ikke i de nordligste områdene i Skandinavia. Ha et riktig Godt Nytt År, Jimmyag ! Vennnlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 2. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2017 Helt superb. Jeg slutter meg bare til superlativene. Det virker som det er litt "tåke" ved føttene. Er bildet tatt gjennom vindusglass ? Godt Nyttår ! Mvh. Rolf Hei, Rolf. Mange takk for hyggelig kommentar ! Godt observert, - rødstrupen satt i en gunstig positur på en grein utenfor stuevinduet, og kameraet var klart, - dessverre var det noe reflekser i glasset ... . Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 2. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2017 Helt superb. Jeg slutter meg bare til superlativene. Det virker som det er litt "tåke" ved føttene. Er bildet tatt gjennom vindusglass ? Godt Nyttår ! Mvh. Rolf Hei igjen, Rolf. Godt Nytt År ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 2. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2017 God evening Albert Nice picture of robin rødstrupe Happy New Year and have a nice week further Best regards Leif Hei, Leif. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Ha et riktig Godt Nytt År ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Takk takk ☺️ - - - - - > ? Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Så vakker den er, i din versjon ! Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 17. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2017 Så vakker den er, i din versjon ! Mvh Ragnar Hei, Ragnar, og mange takk for hyggelig tilbakemelding ! Jeg har ikke vært innom "Bildekritikk" på et par uker. Godt Nytt År, forresten ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg