Mys1 Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Hei! Har en søster som skal ut og reise, og vil ta bilder med mobilen, men mobilen er full. Hun har alle bildene på Photos-appen på Macen(og Bilder på iCloud). Jeg er ikke Mac-bruker så har ikke kjempeoversikt selv. Men hun vil slette så og si alle bildene på mobilen for å få plass til nye. Som jeg har fortsått så er disse synca så da vil alle bildene på Photos-appen forsvinne? Sett at det gjør det, så er det riktige å da eksportere hele Photos-biblioteket(ta backup). Så har jeg det på en harddisk. I fremtiden når hun får større mobil vil hun ha alle disse samlet. Hvordan får jeg da denne backupen inn igjen på Photos-biblioteket/iCloud/bildene på mobilen? Trodde Apple skulle være så suverent lett på alt, men her har jeg sliti til tross for å ha lest en del. I tillegg så er det plutselig 80 bilder fra litt ulike tidpsunkter som er på bilder på mobilen og icloud->bilder, men ikke på Photos. Forslag til hva som ahr gått galt? Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Hvis du tar backup og lagrer bildene på (for eksempel) en ekstern harddisk, så kan du trygt slette bildene på iPhonen. Om du senere vil legge de inn igjen så importerer du bildemappen fra backup inn i Bilder på Mac'n. Da vil de dukke opp på iPhone også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå