Gå til innhold

PDF satt inn i Word, veldig utydelig skrift

Anbefalte innlegg

Driver å lager masse FDVer for ett prosjekt, og for å få ting laget til 1 PDF fil for å få det presentabelt nok, hvor jeg har både bilder, PDFer og annet som må inn, så lager jeg alt i word. Men PDFene blir veldig utydelige i skriften, mest sannsynlig pga skalering som skjer (Se vedlagt bilde).

Den setter seg også skjevt i arket pga margen, men fjerner jeg margene så ødelegger det for andre sider. Har også topp og bunntekst som jeg trenger.

Noen som vet om en bedre måte å få dette til?

EDIT: Bilde lagt inn

post-28084-0-77709300-1483436894_thumb.jpg

Endret av AndersT2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Finner ingen eksempelfil...

Men konvertering fra pdf til word dokument er ikke alltid like enkelt å få til perfekt.

Da bør man heller lime inn bilder og kopiere selve teksten så alt blir redigerbart og normalt i word. For så å konvertere sluttresultat til pdf.

Ellers kan man jobbe i Acrobat hvis man har tilgang til det..

Lenke til kommentar

Da er bildet lagt inn. Viser bare hvor dårlig det blir egentlig.

Lager alt i Word, men har en del ting som jeg må skanne inn, og annet som originalt kommer som PDF, som jeg da trenger å ha inn i Word-filen, slik at jeg får riktig topp og bunntekst (side antall osv), før jeg gjør alt om til en PDF for utsendelse.

Har ikke tilgang til annet enn PDF lesere.

Lenke til kommentar

Testet å skanne i høyere oppløsning 600x600 (maks) i stedet for 300x300 som den normalt står til.

Ser ingen forskjell på dem når jeg sammenligner på PC skjermen. Men av en eller annen grunn så ble den enda dårligere når jeg la den inn i en word fil for å teste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...