johan lisspers Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Vinterlys Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Ser ut som skauen brenner, men altså kun lys. Dette ville jeg lagt mot grå bakgrunn. Valget finner du helt nederst i skjemaet du postet bildet ved å klikke på ei lita pil. Vælkømmin te' gards og GODT NYTT ÅR. Roar Lenke til kommentar
johan lisspers Skrevet 2. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2017 Ser ut som skauen brenner, men altså kun lys. Dette ville jeg lagt mot grå bakgrunn. Valget finner du helt nederst i skjemaet du postet bildet ved å klikke på ei lita pil. Vælkømmin te' gards og GODT NYTT ÅR. Roar Takk Roar før info om bytte på bakgrunn:) Godt nyttår til deg! Mvh Johan Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Flott bilde fra Skjærsjø men litt for lang lukketid med lyset i bakgrunn. Min mening . 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Fint bilde der lyset i enden av vatnet har mye å si! mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
johan lisspers Skrevet 2. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2017 Takk Jarle før din tilbakemelding. Jeg liker konskruktiv kritikk og erlige tilbakemeldinger. Mvh Johan Lenke til kommentar
johan lisspers Skrevet 2. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2017 Takk takk Fredrik Mvh Johan Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Effektfullt med det flammelignende lyset i bakgrunn der. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
johan lisspers Skrevet 3. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2017 Takk takk Ragnar:) Mvh Johan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg