Pseudopod Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 (endret) Så, når kommer det? Januar er snart over og jeg har ikke sett snurten til hverken det, eller den månedlige sikkerhetsoppdateringen.Pleier å hjelpe å koble til program på PC og så lete etter oppdatering. Da får du den med en gang. Automatiske oppdateringer kommer spredt. Har prøvd det, men det hjalp ikke. Vist dere er så opptatt av siste androide så kjøp Pixel. Dere vet at alle andte kommer mnd. senere kanskje et halvt år senere med oppdatering. Jeg kjøpte meg like godt en Pixel XL så slipper jeg venting Og det er søten meg en god mobil også, alt går som i smør. Og uendelig lagring på Google som er helt konge. Nei vet du hva, en viss standard burde man kunne forvente fra verdens største androidtelefonprodusent. Jeg kjøper heller ikke telefoner som ikke er vanntette lengre. Endret 23. januar 2017 av Pseudopod Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 Har fortsatt ikke fått noen oppdatering på min Samsung S7 Edge.. Noen andre som har fått? Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 (endret) Har fortsatt ikke fått noen oppdatering på min Samsung S7 Edge.. Noen andre som har fått? Det er noen få land som har fått, men dette inkluderer ikke Norden. Samsung har angivelig problemer med oppdateringen: https://www.tek.no/artikler/samsung-har-problemer-med-nougat-oppdateringen-sin/376108 Endret 13. februar 2017 av Hedonism Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 Uff.. Skuffende av Samsung.. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 (endret) Starter bli veldig irritende dette her, er norge så lavt prioritert av samsung? tilogmed Svergie har fått https://www.sammobile.com/firmwares/database/SM-G935F/HTS/ Endret 27. februar 2017 av -Night- Lenke til kommentar
halse Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 PS. Skal selge min OnePlus 3 som nesten ikke er brukt for 2000,- Den fikk naugat 7 2 timer før nyttårssaften. så de holdt løfte om før året var omme Følger med et sort Spigen bakdeksel samt det klare som var med originalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg