bshagen Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Her er jeg uenig, blir altfor mye stopp i kampene av dette (tror jeg), plutselig så er alle dommere usikre på omtrent "alt" og da skal alt sjekkes. Mål-teknologien er derimot genial og veldig kjapp, så den er grei Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 videodømming på alt blir overkill ja, men på viktige avgjørelser som annuleringer, offsidemål, røde kort osv. Lenke til kommentar
blured Skrevet 2. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2017 Det neste naturlige steget etter mållinjeteknologi er kanskje at offside også alltid vurderes digitalt de gangene ballen passerer streken. Men samtidig så er dette litt av sjarmen, det er _gøy_ å diskutere og bli forbanna over dommerfeil. Her er forresten Post-Match intervju med Mourinho for de som måtte være interessert: https://www.youtube.com/watch?v=Alu_Jn-8mqw Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Det er veldig mye i fotball som ikke er svart/hvitt, vi ser jo ofte "eksperter" sitte å diskutere i timevis uten å bli enige om det var rødt eller gult eller ingenting, til og med dagens røde kort kan man argumentere for at var riktig (ikke at jeg er enig i det). Det er jo også litt av sjarmen med fotballen! Men regler som er helt klare enten eller, som offside, er noe man bør kunne jobbe med å få automatisert, eller kontrollert på millisekunder i målsituasjoner. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Holding i feltet under corner er jo et godt eksempel her føler jeg, det blir for mye om det skal dømmes på video Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Sky Sports MOTM ble Rashford. Meget imponerende med bare drøye 30 minutter på banen. Lenke til kommentar
blured Skrevet 2. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2017 (endret) Helt fortjent, det er han som åpner opp spillet vårt. Stakkars Nordtveit som først har blitt plaget av intensiteten til Lingard i 60 min, før han så møter Rashford med helt friske bein. Edit for Mike Dean cover. Endret 2. januar 2017 av blured Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Sist gang vi møtte WH Også har du angrepet på spillerbussen forrige sesong. Kan egentlig ikke si at jeg føler med dem så veldig mye etter denne kampen. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 (endret) Skjønner ikke hva Valencia holdt på med. Sovnet han kanskje? Thank fuck for Dave og at skuddet var elendig. Endret 2. januar 2017 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Er det miki som ramler i dommeren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå