Espp Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Kommer aldri til å skjønne meg på slike bytter. 11 vs 10, og Mourinho går defensivt... Er vel for å få balanse bak igjen siden Darmian ble tatt av. Vi har vært elendig defensivt i denne kampen, så jeg likte byttet. Offensivt har vi nok kraft på. Lenke til kommentar
blured Skrevet 2. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2017 Sant, var på vei til å redigere for å skrive det. Det byttet ga meg bare litt flashback til tidligere i sesongen, der vi failet med defensive bytter. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Payett ut for Carroll faktisk, merklig bytte det og... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 tipper han forventa carroll inn, derfor er det greit med ekstra hodestyrke i forsvaret. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Synes det er greit med Smalling inn. Som Espp sier er det jo for å få normal balanse i laget igjen. Rart at Payet gikk ut i grunn Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Fortsatt endel panikk i laget Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Rashford (eller generelt kantene) skaper absolutt alt for oss. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Gi faen i å gi bort frispark. Please. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Så utrolig nær en keepertabbe Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Offside. Elendig dømt igjen. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Offside i tillegg. For en kamp ????? Lenke til kommentar
Momspaghetti Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Katastofal dømming Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå