KANE2009 Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 (endret) Ja ja, etter all dømmingen i mot oss denne sesongen synes jeg vi fortjener litt flaks.. Det er vel allerede veid opp før denne kampen mtp. at dere burde hatt to soleklare røde for ikke så lenge siden... Endret 2. januar 2017 av KANE2009 Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Dean har bevist gang på gang at han ikkje er god nok til å dømme i PL.. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 (endret) Sky-kommentatorene trodde lenge det var Jones som ble sendt i dusjen. Come on, ref, ingen skulle fått noe der. Endret 2. januar 2017 av Isbilen Lenke til kommentar
blured Skrevet 2. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2017 Ja, jeg dobbeltsjekket vglive for å se at det ikke var Jones... Wtf er det her, maks gult kort pga han ikke var på ball, men det var Jones. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 (endret) Faen meg nesten styggere av jones der, ser langt onderere ut for feghouli, forskjellen er at jones skriker som en idiot. Endret 2. januar 2017 av ChopperReid Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Det verste er at han holder på å la spillet gå, mens så snur hans seg og ser at Jones vrir seg. Trodde kjeksen var ferdig jeg, men gud bedre så raskt oppe på fote han var igjen... Lenke til kommentar
G27 Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Kan ikke noen bare gi Mike Dean sitt reality show? Nå er han i fokus igjen. Håper jo virkelig på seier, men føler med WH. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Ja ja, etter all dømmingen i mot oss denne sesongen synes jeg vi fortjener litt flaks..Det er vel allerede veid opp før denne kampen mtp. at dere burde hatt to soleklare røde for ikke så lenge siden... 14 avgjørelser imot veier ikke opp for 2-3 for. Når det er sagt så er det enda en feil avgjørelse av dommerne i PL. Begynner å bli litt vel mye nå. 3 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Blir litt dumt å si det da når det er tydelig at Jones har vondt? Det er ikke filming, bare aldri rødt kort. 6 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 https://twitter.com/kanyewest/status/572225445325873154 Skulle holdt seg til musikken. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Om WH lå dypt tidligere i kampen, setter de nye rekorder nå. Tror vi skal slite med å bryte de ned slik de ligger nå. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Ja ja, etter all dømmingen i mot oss denne sesongen synes jeg vi fortjener litt flaks..Det er vel allerede veid opp før denne kampen mtp. at dere burde hatt to soleklare røde for ikke så lenge siden... 14 avgjørelser imot veier ikke opp for 2-3 for. Når det er sagt så er det enda en feil avgjørelse av dommerne i PL. Begynner å bli litt vel mye nå. 14 matchavgjørende feil imot? Har på følelsen at det er mer enn 2-3 for. Har som sagt 2 soleklare røde dere burde hatt og et offside mål bare på de siste 5-6 kampene? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Simpelthen ELSKER feildømming når det går Uniteds vei. Når det er sagt, så taper de denne. Inb4 "city vinner med 10 mann, vi taper med 11 mot 10" Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Forferdelig dømming av Dean igjen. Helt utrolig at den mannen får dømme i PL. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Ja ja, etter all dømmingen i mot oss denne sesongen synes jeg vi fortjener litt flaks..Det er vel allerede veid opp før denne kampen mtp. at dere burde hatt to soleklare røde for ikke så lenge siden...14 avgjørelser imot veier ikke opp for 2-3 for. Når det er sagt så er det enda en feil avgjørelse av dommerne i PL. Begynner å bli litt vel mye nå. 14 matchavgjørende feil imot? Har på følelsen at det er mer enn 2-3 for. Har som sagt 2 soleklare røde dere burde hatt og et offside mål bare på de siste 5-6 kampene? Ja. Det er ikke et tall jeg drar ut av ræva. http://www.manchestereveningnews.co.uk/sport/football/football-news/man-utd-news-fixtures-ibrahimovic-12391431.amp 2 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Gult til Payet der? Hva faen Dean? Lenke til kommentar
G27 Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Gult til Payet der? Hva faen Dean? Må vel ha slengt en kommentar retning Dean? Eller, Dean gjør som han vil. Aner ikke hva som skjer. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 (endret) Ja ja, etter all dømmingen i mot oss denne sesongen synes jeg vi fortjener litt flaks..Det er vel allerede veid opp før denne kampen mtp. at dere burde hatt to soleklare røde for ikke så lenge siden...14 avgjørelser imot veier ikke opp for 2-3 for. Når det er sagt så er det enda en feil avgjørelse av dommerne i PL. Begynner å bli litt vel mye nå. 14 matchavgjørende feil imot? Har på følelsen at det er mer enn 2-3 for. Har som sagt 2 soleklare røde dere burde hatt og et offside mål bare på de siste 5-6 kampene? Ja. Det er ikke et tall jeg drar ut av ræva. http://www.manchestereveningnews.co.uk/sport/football/football-news/man-utd-news-fixtures-ibrahimovic-12391431.amp Ok. Det er uansett mer enn 2-3 avgjørelser som har gått motsatt vei. Og Feillaini burde jo nesten hatt rødt hver gang han spiller... Førøvrig snakket jeg om matchavgjørende. Det er ikke matchavgjørende når dere vinner. Endret 2. januar 2017 av KANE2009 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Nå strekker du deg litt langt føler jeg 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå