Øystein.F. Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Japan går til angrep i årets første månad.FEATURE: Desse spela gler vi oss til i januar Lenke til kommentar
Bengt Albert Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Gleder meg vilt til Yakuza 0. Skal Også ha Gravity Rush. Er opptatt for tiden med Shadow tactics: Blades of the shogun. Likte du Commandos I gamle dager er dette spillet for deg. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Tales of Berseria skal jeg nok ha, men i og med jeg akkurat er i ferd med å fullføre Tales of Graces F blir det nok en stund til det blir påbegynt. Man må ha litt variasjon. Ellers ingen must haves for min del. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 (endret) Flere der jeg kunne tenkt meg. Men første prioritet er Resident Evil 7 som skal spilles i VR med PSVR. Er tragisk at VR biten er eksklusivt til PSVR i 1år. For det er helt rått og uten tvil hvordan spillet burde spilles. Endret 2. januar 2017 av LarZen 1 Lenke til kommentar
ism_InnleggNO Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Siden jeg ikke på langt nær er ferdig med spillene jeg kjøpte i 2016 så er jeg glad for at det var lite her som fristet meg. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Blir nok bare Conan denne mnden. 2 Lenke til kommentar
Zlinga Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Av disse er det nok kun Conan jeg kommer til å spille. 1 Lenke til kommentar
Distreicus Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 En tam start på året ? Bra jeg fikk huket tak i et par spill på steam. Lenke til kommentar
teezman Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Flere der jeg kunne tenkt meg. Men første prioritet er Resident Evil 7 som skal spilles i VR med PSVR. Er tragisk at VR biten er eksklusivt til PSVR i 1år. For det er helt rått og uten tvil hvordan spillet burde spilles. Enig, demoen var heftig. Spillet er bestilt og skal spilles med PSVR hos meg også. Gruegleder meg 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå