Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Ta ut Can før det er forsent!? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Ser Liverpool-gutta holder på tradisjonene. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Vanvittig bra av Mig 1 mot 1 der. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Ufattelig dårlig av Defoe også. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Elendig å ikke se offsiden der. Herregud. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Ta ut Can før det er forsent!? Kom nettopp, men har han vært dårlig? Av det lille jeg har sett ser det ut som om Liverpool ikke henger med på midtbanen. rett og slett. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Elendig å ikke se offsiden der. Herregud. Hæ? Av dommeren? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Ta ut Can før det er forsent!? Kom nettopp, men har han vært dårlig? Av det lille jeg har sett ser det ut som om Liverpool ikke henger med på midtbanen. rett og slett. Ja. Mange dårlige pasninger som går direkte til sunderlandspillere. Vært rett og slett klønete. Ga bort kaste som endte med straffespark også Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 (endret) Tror jeg har sett nok av Can i dag ja. Han må skjerpe seg. Han er da ikke med i det hele tatt! Han mister ballen hele tida. Endret 2. januar 2017 av oOF Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Elendig å ikke se offsiden der. Herregud. Hæ? Av dommeren? Var det ikke offside? Mulig jeg så feil. Gjør andre ting i mens kampen er på i bakgrunnen. Så bare reprisen en gang. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Elendig å ikke se offsiden der. Herregud. Hæ? Av dommeren? Var det ikke offside? Mulig jeg så feil. Gjør andre ting i mens kampen er på i bakgrunnen. Så bare reprisen en gang. Defoe som til slutt tok ballen var ikke i offside. Han som var i soleklar offside tok ikke ballen. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Solide skuddforsøk fra Liverpool i dag. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Mignolet går på en corner og holder den i grep. Jeg tror ikke mine egne øyme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Klopp må sjekke Emre Cans browser history, virker som han har satt penger på sunderland Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Oioi, can Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Oisann. Det var hands. Liverpool heldige der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Gjør jo alt så vanskelig! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Soleklar straffe til Sunderland. Liverpool har rett og slett ikke dagen. De spiller nokså dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå