Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Firstmile...ER det seriøst ? (Nes komm.)


Anbefalte innlegg

Hei

Dette begynner å bli litt spennende....

Har bestillt IP-telefoni som skal bli aktivisert i januar (Telio).

Mulig at de også er like treige som Firstmile (som skylder på Telenor),så da går det vel greit....

Vi bor vel på et gudsforlatt sted,men det er da andre steder i Nes komm.som er tilkoblet Firstmile allerede ?

Fikk 28.10.03 som første dato,men dagen før fikk vi mail om at det ble ca.2 uker forsinkelse..

MEN to uker går,og det skjer ingenting.(såklart)

Så blir det omsider en oppdatering på deres hjemmeside ang.utbygging i Nes komm.: http://www.firstmile.no/vnyhet.php?nyhetid=26

Sitat ""Som en liten oppsummering, vi forventer at kunder på Fenstad, Skogbygda, Oppaker, Vormsund og Fjellfoten vil være online i slutten av november""

Idag må det vel kalles "slutten av november" men det er fortsatt veldig mørkt i DSL-lampa.

Dette ante meg,så jeg ringte dem på fredag ettermiddag,og fikk beskjed om at det var Telenor det stod på nå.

OG de hadde utsatt tillkoblingen til ubestemt dato !

Til ev.Firstmile-ansatte som leser dette: gi meg rette kontakt-person i Telenor,så kan jeg godt ringe og si min mening til dem,hvis dere ikke tør det selv!! (ja,jeg blir irritert når folk ikke gidder å gjøre jobben sin..les Telenor)

 

Med VENNLIG hilsen

R.D. (Fenstad)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Noen som vet hva som skjer med Fenstad og Fjellfoten sentralen. Disse ble bestilt som nr 3 i Nes kommune, i september (etter Neskollen og Tomteråsen) Telenor har enda ikke greid å finne en inst. dato for ferdigstillese. Dette begynner rett og slett å bli latterlig og er ikke en stalig organisasjon verdig. Med allverdens ressurser tilgjengelig for å lage/tilpasse produksjonslinjene for å levere til sine kunder er dette rett og slett bare undermål. Ikke bare har de problemer med å levere, men bare det og informere kundene sine om hva forsinkelser skyldes finner de vanneskelig. Har fra før skrivd to brev til nåværende samferdselminister ang. brebåndsutbygging i Norge og fikk hyggelige og oppmuntrende svar på hendvendelsene. Hun skal nå også få en liten rapport om hvordan samferdelsesdep. sin utførende IKT-arm forvalter sitt ansvar ovenfor eierne. Les: mange missfornøyde kunder = færre kunder = lavere kurs.

 

Adrenalin-hilsen fra

 

Norton Crane

 

:angry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...