Bollen123E Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Tilbakestilte maskinen min og slettet lyddriveren min med et uhell. Når jeg prøver å oppdatere den via enhetsbehandling står det at maskinvaren ble funnet, men det oppstod et problem med installeringen. Maskinen er en "HP elitebook folio 9470m pc" Lyddriveren som ligger inne er "IDT high definition audio driver" Prøvde å laste den ned på nytt her frå: http://h20564.www2.hp.com/hpsc/swd/public/detail?swItemId=ob_112039_1&swEnvOid=4058# Men Windows 10 står ikkje på lysta over operativsystemer. Prøvde å finne ny driver her: http://h20566.www2.hp.com/hpsc/swd/public/readIndex?sp4ts.oid=5275307&swLangOid=8&swEnvOid=4192 Men ingen av driverne er lyddrivere... Any tips? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Ta driverene til Windows 8.1 Er ikke alltid man finner drivere til eldre maskiner og nyere OS Lenke til kommentar
Khrathrox Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Ta driverene til Windows 8.1 Er ikke alltid man finner drivere til eldre maskiner og nyere OS xClaymanx har rett i det. Jeg har hatt tre maskiner inne jeg skulle reparere for "Kunder" som hadde problemer med lyddriverene. Jeg fant driverene til Windows 8/8.1, og da fungerte lyden perfekt. Ser ut som at Windows 8.1 og 10 har nogenlunde samme driverstruktur, som gjør at det er veldig unødvendig for utviklere å utvikle nye drivere til Windows 10, selv om det er noen som har gjort det, da det forbedrer stabilitet på driversiden. Jeg tror at dette egentlig har veldig lite å si for deg, men bare noe du kan ha i hodet til neste gang. Prøv alltid å innstallere driverene til Windows 8.1 først, dersom der ikke er noen Windows 10 driver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå