Redaksjonen. Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Trump: – Ingen datamaskiner er trygge Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Alle vet jo at ingen datamaskiner er helt sikre, bortsett fra de som ikke er koblet til nettet. Skjønner godt at han bruker kurèr, men ingen kurère er helt sikre heller Men det er vel elektroniske kommunikasjonsmetoder som er sikrere enn å bruke kurèr så å la vær å bruke elektronisk kommunikasjon er jo egentlig litt teit. Er en smule raskere også. 1 Lenke til kommentar
Xantippe Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 (endret) Trump er ekstremt opptatt av å unngå at Putin får skylden for hackerangrepet fordi det vil oppstå tvil om han vant (med ca 2,9 millioner færre stemmer en Clinton) valget.Alle tegn tyder på at Trump er narsissist.Han tåler ikke kritikk, angriper og sjikanerer samtlige som kritiserer ham, og roser dem som skryter av ham opp i skyene. alt han gjør er fabelaktig. Han klarer å blande inn uhemmet skryt av sine hoteller i enhver sammenheng, og glemmer galant at han bedrar sine underleverandører ved ikke å betale dem.Hadde Trump blitt sendt til en grundig undersøkelse ville han garantert fått diagnosen Narcissistic personality disorder. http://www.mayoclinic.org/diseases-conditions/narcissistic-personality-disorder/basics/symptoms/con-20025568 Endret 2. januar 2017 av Xantippe 6 Lenke til kommentar
IM0T45WW Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Trump er ekstremt opptatt av å unngå at Putin får skylden for hackerangrepet fordi det vil oppstå tvil om han vant (med ca 2,9 millioner færre stemmer en Clinton) valget. Alle tegn tyder på at Trump er narsissist. Han tåler ikke kritikk, angriper og sjikanerer samtlige som kritiserer ham, og roser dem som skryter av ham opp i skyene. alt han gjør er fabelaktig. Han klarer å blande inn uhemmet skryt av sine hoteller i enhver sammenheng, og glemmer galant at han bedrar sine underleverandører ved ikke å betale dem. Hadde Trump blitt sendt til en grundig undersøkelse ville han garantert fått diagnosen Narcissistic personality disorder . http://www.mayoclinic.org/diseases-conditions/narcissistic-personality-disorder/basics/symptoms/con-20025568 Right. Har du lest hva Trump klarer å lire ut av seg? Også kommer du å påstår at han ikke tåler kritikk? Han har blitt heksejaget av alle corporate media i to år. Klarer du å finne en eneste mainstream media artikkel som har omtalt Trump positivt de siste to år? (Ekskludert FOX news). Selvfølgelig vil det ikke så tvil om han vant valget som om Russland hacket Clinton/DNC. Om det var tilfellet at de sto bak ville det ikke være pga Russland at han vant. Han vant fordi Clinton og DNC har ekstremt manglende vurderingsevne og Russland påpekte at Keiseren ikke hadde klær. Trump vil ikke at Russland skal stå bak hackingen før noen kan legge frem bevis på at de sto bak hackingen - bevis han mener det ikke går at å finne fordi 1) Det ikke var Russland, 2) Det ikke er teknologisk mulig å bevise (Hans meninger, ikke mine) Angående å snakke opp seg selv. Selvfølgelig gjør han det. Trump er en person og foretningsmann, men også et merkevare. Han er merkevaren Trump. Selvfølgelig omtaler han seg, som Google og Microsoft, positivt om sine produkt. Hva annet er det å forvente? Jeg tviler ikke på at han kan være narsisist. Men det overlater jeg psykriatere til å bedømme. Lenke til kommentar
G Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 (endret) Alle vet jo at ingen datamaskiner er helt sikre, bortsett fra de som ikke er koblet til nettet. Skjønner godt at han bruker kurèr, men ingen kurère er helt sikre heller Men det er vel elektroniske kommunikasjonsmetoder som er sikrere enn å bruke kurèr så å la vær å bruke elektronisk kommunikasjon er jo egentlig litt teit. Er en smule raskere også. All elektronikk er usikker. En EMP og kretsene er grillet Jeg tviler ikke på at han kan være narsisist. Men det overlater jeg psykriatere til å bedømme. Så nå får vi en narsissist i Washington D.C. og en med aspergers i Moskva? Fabulous. Var hun psykiater hun som fjerndiagnostiserte Putin? Lattis https://www.google.no/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=fjerndiagnostisere USAs psykiaterforening: Slutt å fjerndiagnostisere Donald Trump Men, å fjerndiagnostisere fienden går helt greit? http://www.aftenposten.no/verden/USAs-psykiaterforening-Slutt-a-fjerndiagnostisere-Donald-Trump-601801b.html EDIT: Om Putin: https://www.google.no/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=remotely%20diagnose%20putin EDIT2: https://www.theguardian.com/science/head-quarters/2015/feb/07/putin-aspergers-story-stupidity-of-psychological-diagnosis-from-a-distance Therein lies the more serious issue. According to USA Today, the “researchers can’t prove their theory about Putin and Asperger’s… because they were not able to perform a brain scan on the Russian president”. This assertion appears to have come not from the newspaper, but from Connors herself, which is bizarre and frustrating for two reasons. First, because diagnosing autistic spectrum disorder is a complex process and should only be done by people with an appropriate clinical qualification. Second, because very simply you can’t diagnose autistic spectrum disorders with brain scans. For crying out loud. EDIT3a: The lead researcher, Brenda Connors, is identified as an “expert in movement pattern analysis.” EDIT3b: Lederskapet ved Irak-invasjonen var eksperter i powerpoint-presentasjoner https://www.google.no/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=irak%20powerpoint%20presentation EDIT4: (Fun fact: After realizing that President Ronald Reagan was not a big reader, the CIA started presenting him its leader profiles as videos with narration and music.) http://www.motherjones.com/politics/2015/02/cia-psychological-profiles-hitler-castro-putin-saddam Endret 2. januar 2017 av G Lenke til kommentar
nessuno Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 (endret) Jeg vil bare påpeke at det er kommet ut en meget avslørende 3-timer lang dokumentarfilm som viser hvordan Trump kapret valget med skitne metoder. DNC-hackingen satt i gang av Putin, hvordan DBI-direktøren Comey ble kjøpt og betalt av Moskva, svartmaling av det Demokratiske partiet i USA og uanstendig oppførsel rettet mot flere kandidater - deriblandt spesielt Hillary Clinton... mange ting.Anbefaler på det sterkeste at alle ser den selv:https://www.youtube.com/watch?v=zxXfHxceMg4 Endret 2. januar 2017 av nessuno Lenke til kommentar
quantum Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Alle vet jo at ingen datamaskiner er helt sikre, bortsett fra de som ikke er koblet til nettet. Skjønner godt at han bruker kurèr, men ingen kurère er helt sikre heller Det fins jo noe som kalles social engineering som er meget effektivt ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Trump: – Ingen datamaskiner er tryggeDet er neppe enkelte presidenter heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Gi fyren en sjanse. Han er en lovlig valgt president. Lenke til kommentar
fuzzy76 Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Gi fyren en sjanse. Han er en lovlig valgt president. Enkelte ting er komplett "no go". For en president er det å lyge offentlig en av dem (han har blitt tatt i å nekte på egne uttalelser MANGE ganger). Lenke til kommentar
IM0T45WW Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Gi fyren en sjanse. Han er en lovlig valgt president. Enkelte ting er komplett "no go". For en president er det å lyge offentlig en av dem (han har blitt tatt i å nekte på egne uttalelser MANGE ganger). Hvis dette er tilfelle og din holdning. Hva synes du om Obama? Om Clinton? Kan du nevne en eneste norsk politiker som, etter dette kriteriet, ville bli en bra statsminister? Lenke til kommentar
fuzzy76 Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Hvis dette er tilfelle og din holdning. Hva synes du om Obama? Om Clinton? Kan du nevne en eneste norsk politiker som, etter dette kriteriet, ville bli en bra statsminister? Kan ikke huske at Obama noensinne har blitt tatt i åpenbar løgn av samme type som Trump. Clinton har det, og det gjør han uskikket som president. Lenke til kommentar
IM0T45WW Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 (endret) Hvis dette er tilfelle og din holdning. Hva synes du om Obama? Om Clinton? Kan du nevne en eneste norsk politiker som, etter dette kriteriet, ville bli en bra statsminister? Kan ikke huske at Obama noensinne har blitt tatt i åpenbar løgn av samme type som Trump. Clinton har det, og det gjør han uskikket som president. "Av samme type" er vanskelig å forholde seg til. Jeg kan jo begynne å nevne lyving om ting som _betyr_ noe Han skulle avslutte krigene i Iraq og Afghanistan. Det som skjedde var at de fjernet solder, men så satt de inn igjen. I tillegg har vi hatt to nye kriger. Libya og Syria. Han skulle stenge Guantanamo. Vel. Goes without saying at det ikke er gjort. "No boots on the ground" i Syria. Han nektet for at han viste om Clinton sin epost. Problemet er at han har korrospodanse med denne eposten. Etc. Etc. Etc. Men igjen. Dette er vel "av en annen type", eller hva? Endret 6. januar 2017 av IM0T45WW Lenke til kommentar
Xantippe Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Trump er ekstremt opptatt av å unngå at Putin får skylden for hackerangrepet fordi det vil oppstå tvil om han vant (med ca 2,9 millioner færre stemmer en Clinton) valget. Alle tegn tyder på at Trump er narsissist. Han tåler ikke kritikk, angriper og sjikanerer samtlige som kritiserer ham, og roser dem som skryter av ham opp i skyene. alt han gjør er fabelaktig. Han klarer å blande inn uhemmet skryt av sine hoteller i enhver sammenheng, og glemmer galant at han bedrar sine underleverandører ved ikke å betale dem. Hadde Trump blitt sendt til en grundig undersøkelse ville han garantert fått diagnosen Narcissistic personality disorder . http://www.mayoclinic.org/diseases-conditions/narcissistic-personality-disorder/basics/symptoms/con-20025568 Right. Har du lest hva Trump klarer å lire ut av seg? Også kommer du å påstår at han ikke tåler kritikk? Han har blitt heksejaget av alle corporate media i to år. Klarer du å finne en eneste mainstream media artikkel som har omtalt Trump positivt de siste to år? (Ekskludert FOX news). Selvfølgelig vil det ikke så tvil om han vant valget som om Russland hacket Clinton/DNC. Om det var tilfellet at de sto bak ville det ikke være pga Russland at han vant. Han vant fordi Clinton og DNC har ekstremt manglende vurderingsevne og Russland påpekte at Keiseren ikke hadde klær. Trump vil ikke at Russland skal stå bak hackingen før noen kan legge frem bevis på at de sto bak hackingen - bevis han mener det ikke går at å finne fordi 1) Det ikke var Russland, 2) Det ikke er teknologisk mulig å bevise (Hans meninger, ikke mine) Angående å snakke opp seg selv. Selvfølgelig gjør han det. Trump er en person og foretningsmann, men også et merkevare. Han er merkevaren Trump. Selvfølgelig omtaler han seg, som Google og Microsoft, positivt om sine produkt. Hva annet er det å forvente? Jeg tviler ikke på at han kan være narsisist. Men det overlater jeg psykriatere til å bedømme. Trump har fått velfortjent kritikk, og det med svært god grunn. Hans ,mange trusler burde fått ham fengslet. De har medført at til og med en 19 år gammel jente har fått haugevis av trusler om at hun både vil bli voldtatt og drept. Dette av folk som Trump omgir seg med og lokker fram det verste fra. Narsissisten Trump har det med å slå under beltestedet, baksnakke og sjikanere samtlige som går imot ham, og det er denne oppførselen som er narsissisme. Leste du artikkelen jeg lenket til? Hvis ikke bør du gjøre det. Hvert punk matcher Donald Trump 100%. Det gjelder uansett hvor mye du liker Trump. Ikke la de politiske brillene gjøre deg blind. Problemet er at Trump aldri har blitt diagnostisert av en skikkelig lege, og dessverre aldri av en psykolog. Faren sørget for at legen var på hans side og det har Donald Trump også gjort. Ser man ikke narsissismen i Donald Trump kjenner man ikke til narsissisme eller så lukker man øynene av politiske årsaker. Donald Trump er potensielt livsfarlig som president. Da det kom fram at Clinton fikk langt flere stemmer, påsto han at det var tre millioner ulovlige stemmer. Da det ble snakk om omtelling i flere vippestater, nektet han å gå med på det. Det er jo ganske ironisk ut fra påstanden om tre millioner ulovlige stemmer. Han nekter for at Putin står bak hacker angrepet på demokratene og vil aldri innrømme at hackingen uansett påvirket valget, for da vil han samtidig innrømme at han vant på falske premisser. Igjen narsissisme. Ordet "også" betyr noe helt annet enn "og så." " Har du lest hva Trump klarer å lire ut av seg? Også kommer du å påstår at han ikke tåler kritikk?" Hva i alle dager. Disse setningene rimer jo ikke sammen. Jeg har både lest og hørt djevelskapen Trump klarer å lire av seg. ingen mennesker med en normal psyke og med et snev av empati og moral vil aldri si noe slikt som det Trump presterer. Det er jo styggheten selv. Lenke til kommentar
IM0T45WW Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Trump er ekstremt opptatt av å unngå at Putin får skylden for hackerangrepet fordi det vil oppstå tvil om han vant (med ca 2,9 millioner færre stemmer en Clinton) valget. Alle tegn tyder på at Trump er narsissist. Han tåler ikke kritikk, angriper og sjikanerer samtlige som kritiserer ham, og roser dem som skryter av ham opp i skyene. alt han gjør er fabelaktig. Han klarer å blande inn uhemmet skryt av sine hoteller i enhver sammenheng, og glemmer galant at han bedrar sine underleverandører ved ikke å betale dem. Hadde Trump blitt sendt til en grundig undersøkelse ville han garantert fått diagnosen Narcissistic personality disorder . http://www.mayoclinic.org/diseases-conditions/narcissistic-personality-disorder/basics/symptoms/con-20025568 Right. Har du lest hva Trump klarer å lire ut av seg? Også kommer du å påstår at han ikke tåler kritikk? Han har blitt heksejaget av alle corporate media i to år. Klarer du å finne en eneste mainstream media artikkel som har omtalt Trump positivt de siste to år? (Ekskludert FOX news). Selvfølgelig vil det ikke så tvil om han vant valget som om Russland hacket Clinton/DNC. Om det var tilfellet at de sto bak ville det ikke være pga Russland at han vant. Han vant fordi Clinton og DNC har ekstremt manglende vurderingsevne og Russland påpekte at Keiseren ikke hadde klær. Trump vil ikke at Russland skal stå bak hackingen før noen kan legge frem bevis på at de sto bak hackingen - bevis han mener det ikke går at å finne fordi 1) Det ikke var Russland, 2) Det ikke er teknologisk mulig å bevise (Hans meninger, ikke mine) Angående å snakke opp seg selv. Selvfølgelig gjør han det. Trump er en person og foretningsmann, men også et merkevare. Han er merkevaren Trump. Selvfølgelig omtaler han seg, som Google og Microsoft, positivt om sine produkt. Hva annet er det å forvente? Jeg tviler ikke på at han kan være narsisist. Men det overlater jeg psykriatere til å bedømme. Trump har fått velfortjent kritikk, og det med svært god grunn. Hans ,mange trusler burde fått ham fengslet. De har medført at til og med en 19 år gammel jente har fått haugevis av trusler om at hun både vil bli voldtatt og drept. Dette av folk som Trump omgir seg med og lokker fram det verste fra. Narsissisten Trump har det med å slå under beltestedet, baksnakke og sjikanere samtlige som går imot ham, og det er denne oppførselen som er narsissisme. Leste du artikkelen jeg lenket til? Hvis ikke bør du gjøre det. Hvert punk matcher Donald Trump 100%. Det gjelder uansett hvor mye du liker Trump. Ikke la de politiske brillene gjøre deg blind. Problemet er at Trump aldri har blitt diagnostisert av en skikkelig lege, og dessverre aldri av en psykolog. Faren sørget for at legen var på hans side og det har Donald Trump også gjort. Ser man ikke narsissismen i Donald Trump kjenner man ikke til narsissisme eller så lukker man øynene av politiske årsaker. Donald Trump er potensielt livsfarlig som president. Da det kom fram at Clinton fikk langt flere stemmer, påsto han at det var tre millioner ulovlige stemmer. Da det ble snakk om omtelling i flere vippestater, nektet han å gå med på det. Det er jo ganske ironisk ut fra påstanden om tre millioner ulovlige stemmer. Han nekter for at Putin står bak hacker angrepet på demokratene og vil aldri innrømme at hackingen uansett påvirket valget, for da vil han samtidig innrømme at han vant på falske premisser. Igjen narsissisme. Ordet "også" betyr noe helt annet enn "og så." " Har du lest hva Trump klarer å lire ut av seg? Også kommer du å påstår at han ikke tåler kritikk?" Hva i alle dager. Disse setningene rimer jo ikke sammen. Jeg har både lest og hørt djevelskapen Trump klarer å lire av seg. ingen mennesker med en normal psyke og med et snev av empati og moral vil aldri si noe slikt som det Trump presterer. Det er jo styggheten selv. Å si at jeg støtter Trump tar jeg som en stor fornærmelse, og jeg vet ikke hvor du har det fra. Jeg har ikke lest artikkelen og jeg kommer ikke til å gjøre det for det er hverken min eller din jobb å diagnostisere Trump. Jeg har aldri nektet for at han er narsisist heller. Hvis du tar av dine politiske briller så vil du se at "the establishment" har en ENORM propaganda kampanje mot Trump. Jeg er i mot "the establishment" og stoler ikke på noe de sier eller gjør. Når de har en så enorm propaganda kampanje for å få Clinton valgt så ender det opp med at jeg blir skeptisk og ønsker det motsatte skal skje. Det betyr ikke at jeg støtter Trump. Jeg ønsker Trump like mye som pest. Men om jeg måtte velge mellom pest og kolera (Clinton i dette tilfellet) er jeg glad for utfallet på verdens vegne. Slik du tror at verden er farligere med Trump, tror jeg verden er farligere med Clinton. Hvorfor skulle han gå med på omtelling? Du trenger ikke like Trump, men han er businessmann. Spørsmålet han stiller seg er hva han har å tjene på en omtelling. Svaret er: Ingen ting - og derfor støtter han det ikke. Dessuten, I alle statene hvor de har hatt omtelling har det endt opp med at han fikk flere stemmer og Clinton færre. The founding fathers var veldig bevist på hvordan republiken skulle fungere. Det var helt bevist at flertallet av befolkningen IKKE skulle velge president, nettopp fordi en håndfull urbane områder ikke skulle kunne ta friheten fra landlige områder. Du kan godt synes at det er urettferdig, men da skjønner du ikke amerikansk frihet - slik den skulle være. Og nok en gang, Trump er businessmann og lager strategier og siden han jobbet med under halvparten av budsjettet til Clinton var det viktig å få most bang for the buck. Hadde det vært demokrati og ikke republikk ville han selvfølgelig endret strategi, så å si at han hadde tapt om antall stemmer gjaldt blir ren gjetning. Jeg har jobbet i "the middle of nowhere, USA" og det er overhvelmende stor support til Trump. Han hadde ikke trengt Clinton skandalene for å vinne i disse statene. Hvis du ser på et kart over USA (Link under) så ser du hvor overhvelmende stor geografisk seier Trump hadde, og republikken til the founding fathers fungerte akkuratt som den skulle. Og en gang til, han vant ikke valget på falske premisser selv om russland sto bak. Folk i USA er smarte nok til å se på innholdet i epsotene og ikke hvem som står bak. Det samme kan ikke sies her hjemme. http://thoughtfulreading.com/files/2016/11/us-2016-presidential-election-map-full-size.png Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå