Torstein Norum Bugge Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Lenovos Vibe C2 Power koster under 1 200 kroner, og har dagesvis med batteritid.TEST: Lenovo Vibe C2 Power Lenke til kommentar
atrixet Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Dagens beste sitat: "McAfee Security – antivirusprogrammet som nesten er et virus selv" - er vel ikke langt fra sannheten det. 9 Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Svært god test, men er det noe vits å sammenlikne den med alle toppmodellene? Hvor er sammenlikningen med f.Eks Samsung A3 (2016)? 2 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Ikke verst at lagringen er 16 GB og ikke 8 GB. 8 GB er nærmest ubrukelig, da det fylles opp med bare noen få apper. Lenke til kommentar
Tsenngu Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Må jo kunne si at dette er latterlig mye telefon for under 1200,- kroner! Må jo være perfekt for de litt yngre og andre som ikke har behov for det ypperste innen maskinvare men vil ha en helt grei fin enkel telefon med super batteritid. 1 Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Herregud for en overskrift! Starter året med en slik overskrift tyder ikke godt for resten av året. Flott test, dog. 1 Lenke til kommentar
krj72 Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Er ikke så inne på telefoner men den får 9/10 mulige? Det må jo bety at dette er nesten en perfekt telefon? Beklager men det tror jeg ikke på, hvis denne hadde vert det, hadde ingen brukt flere tusner på en telefon. Dette er jo bare tullball. Lenke til kommentar
Jaitheibe-a Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 (endret) Den er også litt lubben, med sine 9,6 millimeter og 155 gram..Størrelse: 143 x 71,4 x 8,6 mmHva er det som er rett her? Endret 2. januar 2017 av Jaitheibe-a 1 Lenke til kommentar
krj72 Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 (endret) Og ja, jeg vet det står mest mobil for pengene. Endret 2. januar 2017 av krj72 Lenke til kommentar
uGn Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Dere skriver at den har hurtiglading, men hvordan fungerer denne hurtigladingen? Lenke til kommentar
Torstein Norum Bugge Skrevet 2. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2017 Er ikke så inne på telefoner men den får 9/10 mulige? Det må jo bety at dette er nesten en perfekt telefon? Beklager men det tror jeg ikke på, hvis denne hadde vert det, hadde ingen brukt flere tusner på en telefon. Dette er jo bare tullball. Hei, krj72! Alle produktene vi tester på Tek vektes etter pris, og en telefon til 1200 kroner vil dermed kunne få like høy karakter som en til 7000 – forutsatt at den gir mye igjen for pengene. Karakteren speiler hvor godt produktet yter relativt sett, i forhold til prisen. Håper svaret var oppklarende :-) – Torstein 4 Lenke til kommentar
Torstein Norum Bugge Skrevet 2. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2017 Den er også litt lubben, med sine 9,6 millimeter og 155 gram.. Størrelse: 143 x 71,4 x 8,6 mm Hva er det som er rett her? Hei! Takk for påpekelsen, en liten skriveleif har sneket seg inn her. Det skal være 9,6 millimeter, ikke 8,6. Feilen er rettet nå. – Torstein Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Er ikke så inne på telefoner men den får 9/10 mulige? Det må jo bety at dette er nesten en perfekt telefon? Beklager men det tror jeg ikke på, hvis denne hadde vert det, hadde ingen brukt flere tusner på en telefon. Dette er jo bare tullball. Vi du også si at 99% av alle biler som selges burde få karakteren 1/10, fordi de ikke har like gode materialer, akselerasjon og toppfart som en superbil til 10 millioner? 3 Lenke til kommentar
Torstein Norum Bugge Skrevet 2. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2017 Dere skriver at den har hurtiglading, men hvordan fungerer denne hurtigladingen? Hei! Hurtigladingen virker å være Lenovo-spesifikk, men sannsynligvis vil også andre ladere (eksempelvis Motorola sine) fungere. Quick Charge-ladere vil imidlertid ikke fungere, ettersom telefonen kjører på et MediaTek-brikkesett, og ikke ett av Qualcomm sine. – Torstein Lenke til kommentar
olabre Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Er 2 ting dere kunne vært snille å nevne: Hvilken volt og ampere hurtigladeren har, gjerne et bilde man kan lese teksten på laderen. Og forklare litt om hvis telefonen har dual sim om det er mulighet for samtidig å ha 2 simkort og 1 minnekort i dedikert plass eller ikke? De fleste dual sim telefoner støtter jo kun 1 sim og minnekort. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 De forklarte hvordan dual sim-løsningen fungerte. Hva trenger du spenning og strømstyrke til? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Kan man skru av kjønnstesten, evt. kalibrere den mot (påkledde personer) som man vet kjønn og alder på? Lenke til kommentar
krj72 Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Er ikke så inne på telefoner men den får 9/10 mulige? Det må jo bety at dette er nesten en perfekt telefon? Beklager men det tror jeg ikke på, hvis denne hadde vert det, hadde ingen brukt flere tusner på en telefon. Dette er jo bare tullball. Vi du også si at 99% av alle biler som selges burde få karakteren 1/10, fordi de ikke har like gode materialer, akselerasjon og toppfart som en superbil til 10 millioner? Det jeg prøver å si er at 10/10 er perfekt, og denne får ni 9/10 og det er omtrent perfekt. Jeg synes ikke denne er perfekt selv om det er snakk om billige mobiler .Tror ikke det er laget noen perfekte biler heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 I 1994 var det mange som ikke trodde på daværende NetCom-sjef Gert Munthe, da han sa at det ville være mulig å kjøpe håndholdte GSM-telefoner for under 5000 kroner. Det viste seg at han skulle få rett. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 (endret) Er ikke så inne på telefoner men den får 9/10 mulige? Det må jo bety at dette er nesten en perfekt telefon? Beklager men det tror jeg ikke på, hvis denne hadde vert det, hadde ingen brukt flere tusner på en telefon. Dette er jo bare tullball. Vi du også si at 99% av alle biler som selges burde få karakteren 1/10, fordi de ikke har like gode materialer, akselerasjon og toppfart som en superbil til 10 millioner? Det jeg prøver å si er at 10/10 er perfekt, og denne får ni 9/10 og det er omtrent perfekt. Jeg synes ikke denne er perfekt selv om det er snakk om billige mobiler .Tror ikke det er laget noen perfekte biler heller. Så skalaen skal i realiteten være fra 1-9? Om 10 skal være uoppnåelig så er den i praksis ikke med på karakterskalaen. Da kan du like så greit se på det slik at det er 11 som er perfekt og uoppnåelig. Ingen mobiler har fått 11 poeng! Endret 2. januar 2017 av Pseudopod 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg