Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

[Løst] Volvo 245 coil, for lav spenning?


kastad

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Slit litt med ein gammal volvo 245 81-modell for tida. Bilen startar ikkje og pluggane er våte. Ser at spenninga inn på coilen med tenninga på er berre 6,4 volt. Dette høyrest lågt ut, men denne spenninga kjem frå startaren, så eg er litt usikker på kva den eigentleg skal vere?

 

Spenning inn på startaren er vanleg batterispenning, og startaren drar motoren rundt, så trur jo ikkje det er noko gale med startaren akkurat.

 

Tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Spenningen inn på coilen er vanligvis (på så gamle biler) ca 9 V med tenningen på. Det sitter en forspenningsmotstand på 12V til coilen, denne skal kortsluttes når starteren slår inn, slik at spenningen er ca 9 V når starteren kjøres, og fortsatt 9 V når motoren er i gang. Har denne motoren stifter eller hall-sensor? Får du gnist ut fra coilen? Fordeleren?

Lenke til kommentar

Spenningen inn på coilen er vanligvis (på så gamle biler) ca 9 V med tenningen på. Det sitter en forspenningsmotstand på 12V til coilen, denne skal kortsluttes når starteren slår inn, slik at spenningen er ca 9 V når starteren kjøres, og fortsatt 9 V når motoren er i gang. Har denne motoren stifter eller hall-sensor? Får du gnist ut fra coilen? Fordeleren?

Eg klarte såvidt å få lys i ei tenningslampe når eg kopla den rett ut frå coilen, men ingen gnist på pluggane. Motoren har stifter. Eg sjekka spenninga rett på startaren også, altså ikkje gjennom leidninga frå coilen til startaren, og det var også 6,4 V, så det er iallfall ikkje dårleg kontakt i den leidninga som er problemet.

Lenke til kommentar

Fekk jammen start på kjerra. Grunnen var rett og slett at da eg skifta fordelarlokk og rotor, så sjekka eg stiftene. Da hadde eg klart å vippe stifta litt på skrå, slik at den ikkje kopla ut og inn. Er det verkeleg mogleg! Eg sjekka veldig mange andre ting, men ser iallfall positivt på at eg har pussa mange koplingspunkt med sandpapir og har fått smørt dei litt opp.

 

Er framleis ikkje klok på spenninga inn på coilen. Ser at den er ca 9 no når bilen går, og det stemmer jo, men er forundra over at den var låg med tenninga på.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Med forspenningsmotstand ligger +12V til coil på ca 9 V når tenningen er på.

 

6,4 V på starter må være målefeil, dersom du måler på tilkobling til startrele skal det være samme spenning som batteriet. Innslaget til startreleet skal være 0 V helt til du vrir nøkkel til Start-posisjon.

Lenke til kommentar

Hei! Måtte ut og sjekke igjen no, det er ikkje målefeil. Eg måler altså mellom minusen på batteriet og plussterminalen på coilen.  Eg finn tolv volt når eg koplar vekk jordinga av fordelaren. Elles er det berre 6,4 V. Eg ser ikkje heilt for meg den spenningsdelinga som gjer at eg berre får 6,4 V, men straumen må jo altså gå frå startaren, til coilen si plusside, gjennom coil, frå minussida til Det er vel eit visst spenningsfall gjennom startreleet da når coilen er jorda gjennom fordelaren. Når eg tar vekk jordinga I fordelaren går det jo ingen straum frå startar til coil lenger, slik at da finn eg iallfall batterispenninga.

 

Det er gjerne litt nybyrjarfeil å male når det går straum I krinsen, men det slo meg ikkje at coilen er jorda når stiftene ligg inne. Ladetida for stiftene er vel ganske kort, så eg skulle tru eg vel så gjerne kunne målt når stiftene ligg ute ein av gongene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...