EternalSunshine Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Hva tenker dere når dere leser denne artikkelen? http://www.dagbladet.no/nyheter/for-folk-rakk-a-sta-opp-hadde-muslimene-ryddet-opp-etter-nyttarsfesten---det-er-ikke-bare-soppelet-vi-er-her-for/66583253 Du skriver i overskriften at "muslimer rydder opp", men spør du Islamsk Råd så vil de jo ikke være enig i at denne gjengen er muslimer :-) Men det er bare å si at dersom alle muslimer hadde vært Ahmadyyia-muslimer så ville verden vært et bedre sted. 2 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Søppelet blir sikkert brukt til forbrenningsanlegg. Hva med litt offentlig pisking? :ironi: Ikke bare har de stjålet offentliges arbeid, de har stålet verdifullt brensel!! Offentlig pisking absolutt på sin plass, om eller muligens hugge av dem hendene! Jeg skjønner at du er tilhenger av drap og tortur, men du trenger ikke å spamme her også. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Søppelet blir sikkert brukt til forbrenningsanlegg. Hva med litt offentlig pisking? :ironi: Ikke bare har de stjålet offentliges arbeid, de har stålet verdifullt brensel!! Offentlig pisking absolutt på sin plass, om eller muligens hugge av dem hendene! synes ikke pisking og lemlestelse er noe okei i Norge.. mener det er en praksis muslimske land Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Mulig det var det som var spøken? Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Tja, jeg er nesten eneste her som er tilhenger av fullstendig fri innvandring inkludert for muslimer. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Tipper de bryr seg en lang faen i opprydding og slikt. Avisoverskrifter er hele formålet med dette stuntet som jeg vil si det strengt talt er. 1 Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Tja, jeg er nesten eneste her som er tilhenger av fullstendig fri innvandring inkludert for muslimer. Og godt er det. 1 Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 2. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2017 Tja, jeg er nesten eneste her som er tilhenger av fullstendig fri innvandring inkludert for muslimer. Tror du ikke det hadde forandret samfunnet? Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Tja, jeg er nesten eneste her som er tilhenger av fullstendig fri innvandring inkludert for muslimer. Tror du ikke det hadde forandret samfunnet? Utvilsomt, det hadde blitt mye bedre. 1 Lenke til kommentar
Sir Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Tipper de bryr seg en lang faen i opprydding og slikt. Avisoverskrifter er hele formålet med dette stuntet som jeg vil si det strengt talt er. Så de gjør dette hvert år for å komme i avisen? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Tja, jeg er nesten eneste her som er tilhenger av fullstendig fri innvandring inkludert for muslimer. Nesten! Mulig det var det som var spøken? Ironi på internett, vet du. Den forstås kun av et mindretall, og kun når dette mindretallet ser seg tjent med det... Så de gjør dette hvert år for å komme i avisen? Neppe. Men om så var? Geir 2 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Men det er bare å si at dersom alle muslimer hadde vært Ahmadyyia-muslimer så ville verden vært et bedre sted. Hva begrunner du det med? Lenke til kommentar
Myti Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Dette er jo ikke så overraskende. Hvis du var redd for å bli forfulgt så hadde kanskje du også prøvd å demonstrere at du ikke er moralens forbanner. Lenke til kommentar
EternalSunshine Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Hva begrunner du det med? At Ahmadiyya-bevegelsen må anses som en retning innenfor islam som er mindre konservativ enn normalen, at deres syn på jihad gjør konseptet vesentlig mindre farlig og de er generelt mer tolerante (tenker da på toleranse for mennesker med andre livssyn). Kanskje ikke så rart mtp at bevegelsen har sitt utspring i multireligiøse India. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 (endret) Hva begrunner du det med? At Ahmadiyya-bevegelsen må anses som en retning innenfor islam som er mindre konservativ enn normalen, at deres syn på jihad gjør konseptet vesentlig mindre farlig og de er generelt mer tolerante (tenker da på toleranse for mennesker med andre livssyn) Og "takken for denne toleransen" er at moskeèn deres på Frogner ble belønnet med ei bombe av 3,5 kilo dynamitt allerede for 30 år siden. https://no.wikipedia.org/wiki/Bombingen_av_Nor_Mosk%C3%A9 Nor-Moske holdt til i en gammel villa på Frogner i 1985, da medlemmer fra Nasjonalt Folkeparti slo til. https://no.wikipedia.org/wiki/Bombingen_av_Nor_Mosk%C3%A9 Endret 2. januar 2017 av Mr.M Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå