Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Legger man på seg forskjellig av forskjellig type mat?

NoraCeline-00

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei. En kalori er en kalori og du kan dessverre ikke ''spot-feite'' deg selv. 

Prøv knebøy og andre styrkeøvelser hvis du ønsker større rumpe og lår. Husk å spise riktig også mens du gjør det (muskler kommer ikke fra ingenting, så er viktig å få i seg skikkelig næring når man skal trene styrke for å bli større). Undersøk det grundig før du setter igang.

Lenke til kommentar

Hvis det var mulig å få større pupper ved å spise en bestemt type mat, ville vi nok visst om det, for å si det sånn. 

Produsentene hadde blitt steinrike, "alle" damer hadde hatt kjempemugger, kiropraktorene hadde ledd hele veien til banken og silikonfabrikkene måtte lagt ned. 

• Liker 4
Lenke til kommentar

Hvis det var mulig å få større pupper ved å spise en bestemt type mat, ville vi nok visst om det, for å si det sånn. 

Produsentene hadde blitt steinrike, "alle" damer hadde hatt kjempemugger, kiropraktorene hadde ledd hele veien til banken og silikonfabrikkene måtte lagt ned. 

Potetgull gir i hvert fall større mage, men det er vel ikke helt det samme?

Lenke til kommentar

Jeg vil ha større mage også... Men sånn som det er nå, så virker det som om jeg bare legger på meg på magen... Og at rompa og låra er omtrent som før... Derfor ønsker jeg å få større rompe og lår, så det liksom passer sammen! Også syns jeg stor rompe og tjukke lår er pent!

Lenke til kommentar

Potetgull gjev ikkje meir eller større mage enn anna mat med nok kaloriar.

Alkohol derimot meiner eg å ha lese at lettare får energien til å bli lagra i mageregionen sidan leveren prioriterer å forbrenne alkoholen. Validiten bak det må andre evt. stå for.

Lenke til kommentar

Potetgull gjev ikkje meir eller større mage enn anna mat med nok kaloriar.

Alkohol derimot meiner eg å ha lese at lettare får energien til å bli lagra i mageregionen sidan leveren prioriterer å forbrenne alkoholen. Validiten bak det må andre evt. stå for.

Det er en myte ;)

http://www.side3.no/lmagen-er-en-myte/8469263.html

Lenke til kommentar

Jeg vil ha større mage også... Men sånn som det er nå, så virker det som om jeg bare legger på meg på magen... Og at rompa og låra er omtrent som før... Derfor ønsker jeg å få større rompe og lår, så det liksom passer sammen! Også syns jeg stor rompe og tjukke lår er pent!

Det er viktig med riktig vektsdistribusjon vet du. Dersom bakeenden din blir for tung, så vipper du bakover og du faller. Dersom det ikke fordeles litt her og der så blir det rett og slett feil tyngdepunkt :wee:

Valget står mellom rumpe + pupper og bare rundt magen. Nei det har jeg ikke greie på. Men en skulle jo tro at noen ble utlevert med gener for det ene og for det andre.

Dette her er kanskje en av bidragsyterne til at du har et forvitret kvinneideal. Kroppen til Kim er ikke ensbetydende med en sunn kropp, men det sagt så kan jeg heller ikke si at den ikke skulle være sunnere enn andre kropper heller da.

kim-kardashian-social-media-paper-mag-ft

Anonymous poster hash: 00149...794

Lenke til kommentar

Bare fordi Sophie Elise og the Kardashians har implantater her og der betyr det ikke at det er pent.

Spør du meg så er det helt motbydelig.

Anonymous poster hash: 8e7b4...c91

• Liker 2
Lenke til kommentar

Motbydelig tja. Smaken er som baken. Jeg personlig synes ikke store bakender er så stas, men jeg kjenner en annen som synes det er en av de viktigste ting.

Nå går det også et rykte om at det dreier seg om fettinjeksjon snarere enn et implantat som du så bastant hevder. Men rykter er upålitelige. Unaturlig endring har skjedd med den Kardashianrompa det er helt sikkert.

http://plasticsurgerygal.com/butt-implants/kim-kardashian-buttocks-before-and-after-butt-implants

Anonymous poster hash: 00149...794
Lenke til kommentar

Er det slik at man legger på seg forskjellig utifra hvaslags mat man spiser? Er det f.eks slik at mye sukker fører til stor mage, mens mye fett gir stor rompe/lår?

Hvordan kan man få større rompe og lår, uten at magen blir mye større?

Ja og om du spiser for mye enn kroppen din trenger, så lagrer den til dårlige tider. Det tror jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...