MPålwer Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Hei, vurderer å kjøpe en av disse 2 tv'ene. Finner test om LG tv'n. Men finner ingen tester om Samsung tv'n. Lurer på om det er noen her som har denne tv'n som kan fortelle om den er bra eller ikke. Ser mye film, så glatte bevegelser er viktig. Ser at Samsung tv'n er litt billigere, derfor jeg spør her. Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 11. april 2017 Del Skrevet 11. april 2017 (endret) Litt sent, men jeg har denne modellen. Den yter svært bra på farger og lysstyrke, og er noe av de bedre kalibrerte TV-ene jeg har sett fra fabrikk. Det er ikke mye justeringer som trengs ut av esken. Sortnivå er noe dårlig, men akseptabelt. Menyene er svært pene og nokså kvikke i bruk. Den har Netflix, YouTube, TV2 Sumo, Viaplay og nettleser m.m. integrert som apper. Som alltid på Samsung, kan man stille LED-lysene separat fra lysstyrke og kontrast. Fordelen med dette er at fargerom og gamma/kontrast vil forholde seg lik selv om man justerer lyset ned og opp. Veldig greit om man skal ha TVen i et mørkt rom og ønsker et bedre sortnivå uten at det skal gå på bekostning av farger/kontrast. Endret 12. april 2017 av IceBlitz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå