2bb1 Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Bør det ikke komme en mobiltest av Samsung E700 snart?? Jeg syns de har brukt rimelig lang tid ........ Noen som vet hvortid det kommer en test? Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 http://amobil.no/art.php?artikkelid=3587 <- se nederst der Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Jo, det burde vært en test av E700 ute for lengst. Problemet er at vi har ventet på at Samsung skulle sende oss en telefon å teste, og det har de hatt store problemer med å få til. Det virker som om det er noe tull i forbindelse med PR-byrået som skulle sende oss testtelefon, så det har endt opp med at Samsung selv har sendt oss telefoner for testing. Disse ankommer oss antakeligvis i morgen, og da er det å få ut testen av E700 høyeste prioritet fremover. Bare å beklage at ting har tatt tid, men det har altså vært utenfor vår kontroll... Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Bør det ikke komme en mobiltest av Samsung E700 snart?? Jeg syns de har brukt rimelig lang tid ........ Noen som vet hvortid det kommer en test? Dette er feilposting! Dette skulle vært postet under "gi ris og ros-forumet" Dessuten er da det ikke noe vits i og sutre over at det ikke har kommet en test - er da ikke noe krav på noen måte,dessuten er det bare bra at amobil bruker lang tid på testene sine,det er det som gjør de til Norges beste mobilside,med sine grundige ordentelige tester! (og det er en veldig fordel at de faktisk får testa telefonen i praksis,istedenfor og bare gi oss et urealt "føsteinntrykk" ...Posten bør stenges! Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 Ingar: Det va litt indirekte ris, ja, men det va samtidig et spørsmål, så jeg må no kunne legge dette innlegget her!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå