zeltex Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Lurte på om det var noen som hadde klart å runne Jedi Academy jeg, og hvordan. For når jeg kommer til den siste duellen i Ragnos tempel, blir Tavion "umulig" å slå. Klarte å runne det som dark side, for da var det Kyle som var den man sist sloss mot. Når jeg valgte og ikke gå over til dark side møtte jeg Tavion også på slutten, men hun får da Ragnos krefter inne i seg. Noe jeg ikke klarte å kjempe mot. Noen som har noen tips om hvordan jeg kan klare dette, så hadde det vært litt kult. Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Brukte bare Force Speed jeg. Tavion var latterlig enkel. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Tavion er jo enkel... tok henne på første forsøk.. men det er rognos etterpå som er slit Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Ja, syntes ikke Tavion var spes vanskelig. Force speed, og så hit n' run- angrep. Samme taktikk på Ragnos. :-) Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 Ja, nå var det Ragnos som jeg ikke klarer .... Tavion gikk helt greit. Ragnos får bare nytt liv fra det sverdet hele tia.. Lenke til kommentar
The Silencer Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Du kan jo bare bruke Force Grip og så sende lightsaberen rett på henne/han/det (whatsoever). Ganske feigt triks egentlig, men det er veldig effektivt. Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) Ja, nå var det Ragnos som jeg ikke klarer .... Tavion gikk helt greit. Ragnos får bare nytt liv fra det sverdet hele tia.. Tja, tror bare du må fortsette å skade ham, han går i dørken til slutt... Hvis du sliter: husk å save ordentlig en gang før kampen, og masse quicksaves underveis. :-) Endret 30. november 2003 av thomanil Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 Jeh quick save er meget mye i bruk Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Quicksaven på Jedi Academy er sugen! Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Quicksaven på Jedi Academy er sugen! Den "er sugen"? Hva betyr det? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Quicksaven på Jedi Academy er sugen! ?? Funka helt fint på min versjon... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå