Gå til innhold

Ny telefon til under 7000

STLCHZ

Anbefalte innlegg

Skal ha meg ny telefon, men det er vanskelig å velge i havet av modeller. Lener mest mot Samsung Galaxy S7 edge pga vanntett og god skjerm, men jeg hadde en s5 mini som var den verste telefonen jeg har hatt, så jeg er litt skeptisk til samsung. Nr 2 er iPhone 7, men ser ikke helt poenget til å kjøpe den når ikke så mye har skjedd siden iphone 6. Er det noen gode alternativer som kan kjøpes i norge? (så ikke google pixel eller oneplus 3t selv om de frister)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

S7 Edge er jo en fin telefon, men litt stor for meg. iPhone 7 er som du sier altfor like iPhone 6s. Dessverre har ikke de andre produsentene kommet med noe interessant heller. Noen vil nå anbefale Huawei, men det gjør ikke jeg. Holder den telefonen du har i noen mnd til ville jeg ventet, for da kommer det sikkert noe nytt og spennende.

S5 Mini var en dritt telefon, så ikke døm alle Samsunger pga den.

Endret av Slettet-BnKsB4Fg0P
Lenke til kommentar

S7 Edge er jo en fin telefon, men litt stor for meg. iPhone 7 er som du sier altfor like iPhone 6s. Dessverre har ikke de andre produsentene kommet med noe interessant heller. Noen vil nå anbefale Huawei, men det gjør ikke jeg. Holder den telefonen du har i noen mnd til ville jeg ventet, for da kommer det sikkert noe nytt og spennende.

S5 Mini var en dritt telefon, så ikke døm alle Samsunger pga den.

Har en iphone 5s nå, men skjermen er løs og kommer til å falle av om jeg ikke er forsiktig, men den holder sikkert en stund. Når det eventuelt kommer noe nytt blir prisene også ganske høye, s7 edge koster bare 6000 og tipper den neste generasjonen kommer til og bli en del dyrere (s7 edge kostet jo over 8000 når den kom)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Ja, du har rett i det. Hadde jeg vært deg hadde jeg enten gått for en 6s, eller en S7 flat. Begge er gode telefoner som vil være bra i flere år fremover.

Lenke til kommentar

Ja, du har rett i det. Hadde jeg vært deg hadde jeg enten gått for en 6s, eller en S7 flat. Begge er gode telefoner som vil være bra i flere år fremover.

why flat?

Sikkert pga at den er 1200,-kr billigere ?

Jeg kan si hva beg synes er fordel med iphone 6s eller 7. Oppdateringer i flere år fremover. Det er hvertfall meget viktig for min del ?

Lenke til kommentar

why flat?

Edge-skjermen er en latterlig gimmick som fungerer dårlig i praksis. Det ser kanskje pent ut, men det tilfører ikke telefonen noenting bortsett fra dårligere ergonomi og høyere pris.

Om ikke iPhone eller Pixel er interessant, men om du skal ha en toppmodell er det lite som slår Huawei Mate 9 Pro, og om du vil ha noe rimeligere er det P9 som gjelder.

Lenke til kommentar

why flat?

Sikkert pga at den er 1200,-kr billigere

Jeg kan si hva beg synes er fordel med iphone 6s eller 7. Oppdateringer i flere år fremover. Det er hvertfall meget viktig for min del

why flat?

Edge-skjermen er en latterlig gimmick som fungerer dårlig i praksis. Det ser kanskje pent ut, men det tilfører ikke telefonen noenting bortsett fra dårligere ergonomi og høyere pris.

Om ikke iPhone eller Pixel er interessant, men om du skal ha en toppmodell er det lite som slår Huawei Mate 9 Pro, og om du vil ha noe rimeligere er det P9 som gjelder.

ahh. takk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

why flat?

Som de andre skriver så er flat modellen både billigere og bedre i hånda. Jeg har en S6 Edge nå og den er ikke god å holde i det hele tatt. Jeg synes den ligger veldig ukomfortabelt i hånda og jeg kommer ofte borti noe jeg ikke mente å trykke på. Dessuten er S7 Edge i mine øyne altfor stor, men det er en smakssak.

Lenke til kommentar

Har S7 Edge, valgte den over flat pga batteret, og det skuffer ikke. Men vil nok anbefale flat, da kantene helst er en gimmick. Det skal sies at S7 Edge er mye bedre å holde enn S6 Edge.

Styr unna S6 hvis du vil ha bra batteri...Hadde den selv, men ble passe irritert da den ikke holdt hele dagen. God tlf, men...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...