Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Trådløst nettverk - trenger hjelp!

Anbefalte innlegg

Har kjøpt en Jensen Wireless Broadband Router og et SparkLan WL-611/660 kort for å opprette trådløst nettverk med bredbåndsforbindelse (NextGenTel). Det er to maskiner som skal opp på nettverket (derfor et ekstra PCI kort i tillegg).

Dette virket helt fint da jeg satte det opp og alt gikk etter planen. Etter at det hadde fungert helt flott i en par ukers tid bestemte jeg meg for å flytte routeren, så jeg slo av maskinen og trakk ut kontakten på routeren. Når jeg så skrudde på igjen fikk jeg ikke forbindelse til det trådløse nettverket på noen av maskinene.

Noen som har vært borti noe i denne gaten? Noen som har noen tips til hvordan jeg kan få det til å fungere igjen? ...begynner å bli litt frustrert... :wallbash:

KP

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

egentlig hadde jeg lyst til å bare sende deg til

Jensen Support

men jeg måtte jo innse at det ikke hadde ført deg noe videre ... derfor her adressen / kontaktinfo til den norske supporten ....

NORGE

MicroSupport

Tlf: +47 815 50 226

Man - Fre 12.00 - 19.00

Lør 14.00 - 18.00

[email protected]

Men jeg innrømmer at jeg lurer på hvorfor folk fortsatt kjøper etter pris i butikk ... til tross for at de fleste av oss har bruk for ekte støtte fra produsenten fra tid til annen ... tror folk egentlig at det er gratis? ... Nei ... det er det ikke ... derfor er produkter fra "ordentlige" produsenter med reell support gjerne noen kroner dyrere.

Endret av bitcowboy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...