FenrisC0de Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Hei, jeg har et sort cheiftec tastatur, og det begynner og bli litt skittent.. hvordan kan man best rense tastaturet grunding.. sånn mellom tastene o.l Lenke til kommentar
sparks Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Kjøp luft på boks og pust og pes på Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Eller ein sånn genial liten støvsuger på clas ohlson. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Del tastaturet i to, dvs du kan skru toppen av det. Deretter blåser du bort all smuss. Deretter vasker tu tastatur knappene med sprit (isopropanol e.l). Vips så har du nytt tastatur. Lenke til kommentar
F1_4 Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Jeg bruker støvsugeren Meget lett! Ellers bruker jeg en klut og tørker bort støv o.l. Lenke til kommentar
snole Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 1. Plugg ut tastaturet. 2. Dra til nærmeste bensinstasjon. 3. Bruk trykkluften de har, og blås mellom tastene. 4. Dra hjem. 5. Plugg i tastaturet igjen. 6. Enjoy........ Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Ikke for å være sur og vrang eller noe, men søk for F**. Dette er utfyllende diskutert i minst to tråder denne sommeren, og søkefunksjonen er ikke så forbanna vanskelig at du ikke klarer å finne tråden Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Ikke for å være sur og vrang eller noe, men søk for F**. Dette er utfyllende diskutert i minst to tråder denne sommeren, og søkefunksjonen er ikke så forbanna vanskelig at du ikke klarer å finne tråden Off Topic.. I følge Avataren din så er du jo blid.... Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Sa jo at jeg ikke var sur http://forum.hardware.no/index.php?s=&act=...tatur+and+rense Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå