jessheimjente Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 Er det noen som spiller cod ramastered som vil spille litt??syns det hadde vært hyggelig å funnet noen norske å spille med,istedenfor å bare spille med disse i USA..i såfall så add meg? gam3rgirl29 Lenke til kommentar
Captain Junkrat Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 Faktisk aldri spilt COD.. Er jeg unormal? Lenke til kommentar
jessheimjente Skrevet 1. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2017 Haha nei absolutt ikke.. er nok flere enn deg der ute..? Lenke til kommentar
Captain Junkrat Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Haha nei absolutt ikke.. er nok flere enn deg der ute.. Hehe, ja. Men tror ikke det er veldig mange Lenke til kommentar
K1ngz4 Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Spiller litt Remastered, men blir for the meste Infinite Warfare. Lenke til kommentar
Blu-Boss Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 (endret) Spiller litt remastered men jeg får grisebank Det får jeg også i mitt andre favoritt spill for tiden....battlefield1 (spiller ikke så mye eller ofte så det er nok hovedgrunnen) Endret 24. februar 2017 av Blu-Boss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå