Setko Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 Hei! Mista min iPad 2 i gulvet fra omtrent 10 cm høyde her om dagen, og da jeg åpnet det så jeg at at bildet på skjermen ikke er som det skal. (se vedlegg) Har mistet den før fra større høyder uten at det har vært noe problem, så lurte på om dette er noe som lar seg fikse? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 Ja, det går. Spørsmålet er hvor mye det vil koste. Ta backup av tingene du har på den før det blir helt svart. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 Bakgrunnbildet bildet ditt endra seg nok når du mistet den. Prøvd å endre det ? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 Du har vel kjørt en ordentlig reboot på den? Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 Moderatormelding Trådtittel er endret til noe mer beskrivende, i henhold til retningslinjene punkt 2.Reaksjoner på moderering tas på PM eller i tråd for tilbakemeldinger, ikke i tråden. Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 (endret) Antagelig kabelen til skjermen som har kommet litt ut av stilling. Du kan prøve å fikse det uten å operere hele ¤#%#&, ved å gi den flathånda noen ganger på baksiden, eller gi den et par kakk i hjørnet der kabelen er festet (nedre venstre såvidt jeg husker). edit: Eller blir vel bedre å gi den et kakk i motsatt hjørne muligens, poenget er å få kabelen i rett stilling igjen. Endret 1. januar 2017 av FBEN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå